{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Søger Råd og Tips . Til første gang til træf {{forumTopicSubject}}

Hey der ude jeg har længe haft lyst til at Deltage Til et "speedmeet" - "scooter træf" . men har aldrig fået prøvet det . Men i år 2014 skal det være .!

Så jeg ville meget gerne hvis nogen af jer der har deltaget gad bruge et par minutter på at give mig nogen Tips . Jeg har skam Læst Lidt På det selv . Men ved ikke om det er gamle regler eller om der er nogen form for ændringer i programmet .

Jeg har ikke i tankerne at køre Race mere for hyggen og få Målt HK på maskinen .

Hvad er kravene Til sin Maskine .? Har hørt der er nogen forskældige klasser man kan køre i og krav til maskinen i HK osv .

Jeg har fundet den her liste på Speedlines Hjemme Side . som jeg lige vil gå igennem for jer med mine spørsmål . ^^

Krav til maskinen:
1- Der må ikke være slør i forgaffel eller andre bevægelige dele.
2- Spidse genstande er bandlyst.
3- Der skal være styrender eller håndtag med lukkede gummiender.
4- Bremser (2 styk) skal fungere optimalt.
5- Der skal være monteret overløbsbeholder. Denne skal være lavet så væsker ikke løber ud hvis maskinen vælter.
6- Maskinen skal have monteret kickstarterskjold.
7- For at nedbringe støjen kan der evt. monteres gocart filter, eller ens filter kan flyttes til sædekassen. Sædekassen kan evt. beklædes med skum invendigt. Ekstra lyddæmper hjælper også meget og der må IKKE benyttes med korte lyddæmpere - lyddæmpere skal min. være 30cm lange, som f.eks. en Yasuni lyddæmper.
8- Kørsel i påvirket eller beruset tilstand tolereres ikke.
9- Kørsel skal ske iført hjelm, handsker og "forsvarligt" tøj som minimum. Dvs. at klipklapper, t-shirts og shorts ikke er tilladt.
10- Kørsel med kølervæske er ikke tilladt, brug i stedet rent vand.
11- Al kørsel sker på eget ansvar.

Nummer 1: i orden de er som de skal være .
nummer 2:Hvad bliver anset for at være en spids del .? Fx er det okay at køre uden skjolde på sin maskine .? eller omfatter det kun dele som Spidse ender på styr
nummer 3:Er hård gummi også Okay her .?
nummer 4:både for og bag bræmse virker
nummer 5:Sådan en overløbs beholder Kan man købe dem klar til montering eller Skal man selv lave en .? hvordan er den beste måde at få en hjemme lavet tæt på .?
nummer 6:Kickstarter skjold er det okay at have Det skåret ud .? eller skal man købe en med plas til fx OR kit .?
nummer 7: er Det et FAST KRAV at den ikke må larme .? eller kan man slippe afsted med et normalt Power filter og Standart potte på Fx MHR HEBO YAZUNI Stage 6 .?
nummer 8:Kunne jeg aldrig drømme om . det er gået galdt 1 gang .!
nummer 9:En læderdragt ville selvfølgelig være Best . Men kan man slippe Med at tage fx Sin HoodyTrøje med T-shirt indeunder . et par cowboy bukser .? når man som mig bare lige vil prøve det ^^ .?
nummer 10:Jah når de nu siger det må det være sådan . Kan normalt vand godt klare at holde den kold i længre tid .?
nummer 11:Det kan jeg gå med til smiley

Det var lige et par spørsmål om de ting jeg fant under regler . på speedline ,

vil også gerne vide Hvordan Det med forsikring virker . Hvorskal man ordne det priser og krav .

Så kunne det også være fedt hvis i gad . vudere min maskine og sige hvad der skal laves ved den for at Den er bane Klar . Smider et billede op af den sener . i kan læse opsætningen nede under ,

Den er ikke samlet Færdi enu . og har derfor ikke været indstillet eller prøve kørt . men den starter . så jeg ved ikke hvad den kan levere af HK . den er ny samlet efter Den gamle motor efterhånden var kaupt . Og blevet opgraderet med en Lang Mina . motor .





LANG mina motor med sonic bagfælg!
cylle: stage6 Racing
Krumtap:polini evo2
nåleleje:hebo racing
lejer:malossi c4
vario :polini super speed
blæserhjul,polini evo
rem: polini
remskiver: std
gearing:std
kobling:stage6 R/T
klokke:stage6 wingcooler mk2
karbu:stage6 R/T 28mm
luftfilter: stage6
studs:stage6 R/T
spacer:stage6 R/T
membran: VL14 (tuned)
tænding:italkit
cdi : italkit
udstødning: Polini Evo

Ville være Super Fedt hvis der var en der hade tid til at svare på nogen af mine Spørsmål . . På forhånd Tak Der ude . In scooter world .!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger Råd og Tips . Til første gang til træf
Kommentér på:
Søger Råd og Tips . Til første gang til træf

Annonce