Veteran knallert Marielyst {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Så er der lavet aftaler og fra Onsdag d 12 juni vil der være veteran knallet traf for alle der er intraseret
traffet kommer til at forgå på marilyst nærmer bestemt på pakerings pladsen ved kjørupskro som sagt med start den 12 juni og hver onsdag hele sommeren igennem frem til engang i august
alle der har en veteran knallert er velkommen til at møde op (husk at en knallert er veteran når den er 25 år )
selv møder jeg op på min gamle puch ms 50 år 1976
veteran knallert traffet vil blive en del af det traf der er der i forvejen med veteranbiler og motocykler så er laver for en del år siden at en tom Hinsby som ejer en excalibur
der kan her læse lidt om veteran traf om onsdagen for biler og se en masse billeder http://onsdagstraef.ning.com/
jeg har idag snakket med tom Hinsby omkring at jeg ville lave et traf for veteran knallerter om onsdagen og det har tom sagt ja til og vi er alle velkommen på vores knallerter
onsdagstræf som afholdes onsdag kl 19 til 21, i juni,juli og august på parkeringspladsen ved Kørups kro marielyst Falster
mvh henrik Elsborg
har i spørgsmål omkring noget er velkommen til at skrive til mig og jeg svare så godt jeg kan og ellers velkommen til alle der vil møde op med godt humør og vise deres klenodig frem
maj 2013
Følger: 33 Følgere: 35 Scootere: 1 Emner: 9 Svar: 49
Måske man en dag skulle lave en veteran tur Nykøbing f til det jyske med overnatning og mødes med jyske veteran knallert freek
maj 2013
Så er weekenden ved at være over og med rimeliget vejr men meget blæst tiden nærmer sig igen onsdag d 19-6-2013 og så er der træf igen kl 19-21 ved Kjørups kro Se mere her http://onsdagstraef.ning.com/ og der er billeder af sidste træf
håber på godt være onsdag og på der ankommer nogle flere på de gamle knallerter
maj 2013
Alle er velkommen til at møde op på.deres veteraner om det er knallerter, bil eller motorcykel samt amerikaner biler.
Eller bare kikke forbi og se på de skønne gamle veteraner.
Det sker hver onsdag aften fra kl 18,30 til ? Vejret og gæster afgøre hvad tid det slutter
Vel mødt og god sommer til alle og nyd jeres maskiner
Vh henrik elsborg
Veteran knallert Marielyst