{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

Ellested RaceWeekend - Ris/Ros og resultater {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle

Hele holdet bag RaceTour vil gerne takke for et kanon år med træf. Og vi takker for opbakningen hele sæsonen igennem.
Derudover vil vi gerne takke vores sponsorer, med en særlig tak til Speedline.dk som altid står til rådighed, med både rullefelt og sprintanlæg.

Tider fra weekendens sprint, samt samlet stillinger i dyno-, sprint- og racecup er lagt online på www.RaceTour.dk

Billeder er online her på SG, Facebook og på racetour.dk...

Til sidst vil vi gerne sige tillykke til alle vindere, både weekend vinder og årsvindere i alle klasser.

Ris/Ros modtages gerne, her eller på facebook..

Håber vi ses i 2012!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ellested RaceWeekend - Ris/Ros og resultater
  • #1   17. okt 2011 det eneste jeg syntes var lort var køre tiden, enten skal der var fri kørelse eller må i finde et andet sted, for det var simpel for lort smiley

• #2   17. okt 2011 Jeg syntes det har været en rigtig god sæson, det har været fedt i har lavet racetour som har givet os flere steder og køre...det har også været genialt og fedt med Dynocup, Sprintcup og Racecup, det har været rigtig fedt...

Der har dog også været en del ting der har irreteret mig.

KØREMØDER: dem er jeg godt og grundig trætte af, jeg føler ikke de er nødvendige og føler ikke det er noget jeg får ud af, det er bare det samme man skal høre på om og om igen, der har været scooter træf i mange år uden køre møder og de har været gode nok uden, så syntes bare det er spild af tid med køremøder.

SPRINT TIDER: ved godt anlægget er nyt osv og i arbejder på at få skærme så folk kan se tiderne, men nu imens sæsonen har været i gang og skærmene ikke har været der, syntes jeg det er pisse irreterende når man skal se tiden for ens kammerat og man står stille i baggrunden og kigger på papiret på afstand der kommer op af printeren og så bliver man bare jaget væk, der er ikke noget være end og køre og man har ikke den fjerneste anelse om hvad tid man lige har kørt, så man ved ikke om de indstillinger man lige har lavet var bedre eller dårligere....

• #3   17. okt 2011 Tog alt alt for lang tid med at få kører tider op så vi kunne se hvordan det gik og når man ville se ens tid på udskriften blev man smidt væk så ris der og det skal bare være bedre. Og der var især brug for at se tiderne undervejs da vi ligger så tæt som vi gør i ffa100 og mig og bo har faktisk samme tid, så det må vi håbe bliver bedre næste år.

• #4   17. okt 2011 Jeg slutter mig til Mads og Skou, det er bare ikke godt nok med de manglende tider, hvis det skal være så seriøst at der skal afholdes køre møder 3 gange på en weekend, så må der os lige være lidt seriøsitet omkring at os der ligger og kæmper om pokaler/sejre, gerne vil vide vores tider, det vil alle jo gerne, jo ikke sjovt og se når man kommer hjem at top 3 i ffa var indenfor 0,01 sek, det er jo det man kaldet tæt ræs smiley

Men skal da ikke kun brokke mig, for det er jo altid det letteste, men det var nu noget sjovt strøm de havde i skive smiley

Men vil skam os rose jer for nogle fede træf med mange positive mennesker smiley For dem har der været nogle stykker af jo, og der skulle jo gerne kunne komme flere næste år smiley

Noget andet er en om i ikke kan komme ud med en kalender lidt tidligere selvom det kan være svært da da der skal lejes baner og meget andet?

Noget andet er om i ikke skulle overveje og efterligne DSSC pointsystem i de forskellige cup´s?? smiley

• #5   17. okt 2011 Alt i alt et godt initiativ med racetour. Jeg hører til en dem der ikk kører meget sprint, så måden i havde arrangeret ellested på hvor der kunne køres sprint imens der blev kørt på banen syntes jeg var godt, da jeg syntes der går for meget tid med det, men der skal jo også være noget for alle interesser. Dog syntes jeg banen var alt for lidt udfordrende. Arealet var jo kæmpe stort, camping arealet kunne godt være rykket mere sammen, så der havde været plads til en bedre bane. Jeg håber meget på i vil gøre alt hvad der står i jeres magt for at skaffe nogle gokart eller lignende baner, da det er de træfs jeg vægter højst i løbet af sæsonnen, og er det prisen det afhænger af, betaler jeg gerne lidt ekstra for en ordentlig bane. Hvis jeg skal være kritisk, syntes jeg der går alt for meget tid med pauser og andet pjat, og ekstremt meget nedsat køretid på banen i forhold til foregående år. en sidste ting skulle være om der ikk kan arbejdes på og komme ud så tidligt som muligt med en kalender for kommende træfs, for mit vedkomne har det kostet mig 2 træfs i år grundet for sen udmelding i forhold til og få fri smiley
    Men når det så er sagt syntes jeg det har været et fedt race år, eneste virkelig nedern nu er det er slut, og at der er så mange uger til der igen er race, at jeg faldt i søvn da jeg prøvede at tælle.

• #6   17. okt 2011 Lige til respons...

Vi har lært RIGTIG meget af denne sæson...

Mange ting skal enten laves om eller rettes til..
    - Pointsystem i Cups
    - Flere baner
    - Gerne flere afdelinger (RaceCup og SprintCup)
    - Vi bliver også nødt til at nedsætte støjen for at komme tilbage til de baner vi har mistet eller nye. Ved godt vi "skal" larme meeeeennn....
    - Sikkert flere

Og ja så skal der ske ting og sager med sprintanlæget... Det er blevet sat af her hos os og vi går i krig med det asap...

Jeg vil ikke forsvare nogle eller gå ind i en diskution om den med at folk ikke måtte se tider når de kom op af printeren... Synes jeg var meget large når jeg sad ved anlæget, men når der stod mere end 1 mand pr tid så blev det for meget... Håber i forstår mig... Skal ikke kunne sige hvad andre gjorde...

Andre ting så sig til... Evt. ring eller smid en besked/mail...

F. Rosborg

• #7   18. okt 2011 Synes der generelt er for lidt køretid til dem der bare vil på banen og race for "sjov" grundet der både er sprintcup og racecup. og så skal der lige pludselig holdes pause midt i hele træffet, forstår godt der skal tages hensyn til beboer men da i får tilladese til at afholde træf på den bane er det også tilladt at larme hele dagen.

Angående crewet ja som du skriver har i lært meget af denne sæson jeg tvivler dog hver gang jeg har skrevet forslag i PB til en af jer så det blevet benægtet, i gider ikke en gang bruge jeres tid på at smide et forum op med forslag med folks mening om forslaget. så jeg har desværre ikke noget ros denne sæson ud over masser af hygge med de personer man har været med til træf

• #8   18. okt 2011 •LandsByTossen Tjek Salgsannoncer!!•™ .
    - Når vi får en tilladelse er det normalt med krav om pause og andet med i tilladelsen... Derfor betyder en tilladelse ikke at man bare må larme.

Hvem har du skrevet PB til ?
    Jeg har intet set/hørt - uddyb venligst...

• #9   18. okt 2011 Jeg har kun været med til Ellested og det syntes jeg var super. Arr kan ikke gøre for at regler ikke er med motorsporten i Danmark. Jeg har været med i FMS i mange år og vores bane (Højbjerg) som vi købte i 1936 er nu permanent lukket pga støj.
    I kan ligeså godt tage støjen seriøst ellers komme i ikke til at køre ret længe. Det er rigtigt det er noget lort, MEN sådan er det.
    Jeg syntes til den pris jeg gav for at køre var det et godt arr og der var folk til at styre det hele tiden, dog kunne jeg godt tænke mig nogle stod med flag ved fx cikaner, både pga folk der kører lige igennem og ved evt uheld.

• #10   18. okt 2011 I kunne ikke gøre for Klagerne, Ellers en rigtig hyggelig weekend,

Men må dog sige at michael selv går pisse meget op i nylon og alt mulig, Sjovt nok for han kan tjene penge på det selv. men Btw - Hvorfor FANDEN har han ikke nylon på sin bike? han sælger det. han har ingen undskyldning for ikke at ha noget på. Ret til grin synes jeg..

• #11   18. okt 2011 Jaa er også enig med Kasper, lagde jeg også mærke til der hverken var nylon på akslerne som han selv siger der skal være og på håndtagene var der heller ikke, det er noget dobbel moralsk af ham

• #12   18. okt 2011 Var han egentlig ude og køre på den Michael? Syntes ikke jeg så nemlig, men hvis han var så er det jo lidt dobbel moral, men mon ikke han har en forklaring på det? smiley

• #13   18. okt 2011 Nej men var han til ARW 2 hvor der heller ikke var sliders på kan man se på billederne

• #14   18. okt 2011 Ikke for og forsvare ham, men kørte han dernede? Jeg var ikke til arw selv nemlig hehe.

• #15   18. okt 2011 Kan ikke huske om han gjorde til Ellested, men gjorde han ihvertfald til ARW 2 er der også massere af billeder af hvor man kan se der ikke var sliders på, og der var stadig ikke sliders på den til Ellested, så han har da kørt til nogle træf uden nylon på

• #16   18. okt 2011 Han kørte til ellested ja

• #17   18. okt 2011 Og forklaring tror jeg ikke der er, Hopper var bestemt heller ikke tilfreds med det da jeg snakkede med ham om det

• #18   18. okt 2011 http://www.scootergalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=94574

KaspeR ®

Mads K - Powerscoot Racing .

skal vi så ikke bare glemme den igen??

• #19   18. okt 2011 Syntes da han forklarer det fint i hans video smiley

http://www.scootergalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=94574

Ellers har han skam hurtigt fået dem sat på, skal jeg ikke kunne sige.

• #20   18. okt 2011 Det på styret er jeg godt klar over de kommer med fra fabrik, men kan nu heller ikke se du har noget på bagsvinger / forgaffel ? Og det havde du da heller ikke nede til ellested, - ellers havde hopper da heller ikke sagt at du ikke havde på

• #21   18. okt 2011 første besked KaspeR ®
    Skrevet: 18-10-2011 16:21:28

RACETOUR Michael G
    VIP
    Skrevet: 18-10-2011 17:21:29

hurtig er jeg men..
    okay vi siger jeg så kasper's besked lige da han smed den på.
    så har jeg på 1 time
    taget tøj på .
    rendt ud i værkstedet fundet nylon .bor marskine . bor og gevind skær samt to skruer og værktøj så er jeg spunset på ud på p pladsen til bilen kørt den frem så jeg kunne tømme den hevet biken ud! boret to huller skruet gevind og montere nylon! så har jeg smidt biken i bilen igen samt alt det aned jeg havde med filmet det hele løbet ind til pc overført via blu tul ventet på den blev op loadet .. kuperet linket og fundet forum lavet deskeden med linket....

BO hurtig er jeg men skal vi nu ikke lige !!:)

• #22   18. okt 2011 hvad siger reglerne
    kasper???
    der hvor jern røre ..
    pga min biks konstruktion er der ikke behov for montage på bagsvinger og for gaffel..
    havde det været tilfældet havde du haft ret..

• Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Svar: 10
    #23   18. okt 2011 Som det første, vil jeg sige, at før man ytrer sig positivt eller negativt over andres initiativ, bør man sætte sig ind hvilke kræfter de oppe imod.
    Det jeg antyder er at i ved ikke hvad der kræves for at leje en bane til vores brug. - Hvilke krav stiller baneejeren, hvilke krav stiller kommunen, hvilke hensyn skal tages til naboer, hvad koster det, hvordan kommer økonomien til at hænge sammen, osv.
    Derud over bør i også være taknemmelige for at der er nogen, der gider gøre et stykke arbejde, for at I kan komme ud og køre.

Jeg synes det har været et rigtigt godt år, alle har haft mulighed for at køre en hel del, og der har været gode konkurrencer.
    Det har været det 1. år med Racetour - Jeg tror, at Racetour har lært mange ting, med hensyn til baner, konkurrencer og det at arrangere træffene.
    Med hensyn til støj. tror jeg at vi er nødt til at gøre en insats, for at få lov til at køre i 2012.
    Jeg vil tro at der meldes ud omkring dette indenfor kort tid, så alle har mulighed for at forberede sig.

• #24   18. okt 2011 Lad os nu lige holde dette emne til det som det er regnet til..

Jeres diskussion kan i tage i et andet forum eller i private beskeder...

• #25   18. okt 2011 Michael N
    - Som du helt rigtigt skriver har vi lært meget i år.. Der kommer en masse info om 2012, så snart det er på plads...

• #26   18. okt 2011 Fede arrangementer fra racetours side. Ved der er nogle som har knoglet røven ud af bukserne, for at vi andre har kunne hygge os!

• #27   19. okt 2011 det var et fedt træf tak for en god seson racetour som jesper siger har racetour gjort alt hvad de kunne for at få træffene op at stå smiley

• #28   19. okt 2011 Kanon fedt træf selvom jeg kun var der lørdag!
    Køretid havde jeg ikke selv problemer med og banen blev rigtig god sidst på dagen.
    Stort tak til Racetour for at have lagt så meget arbejde i det.
    Har lige et spørgsmål ang pokalerne, jeg vandt motard200 klassen, men da jeg ikke havde mulighed for at komme om søndagen kunne jeg ikke modtage pokalen, hvem skal man kontakte omkring det?

• #29   19. okt 2011 Thore Ø, skriv en mail til info@racetour.dk med dit info så får jeg en til at sende dig pokalen...

• #30   19. okt 2011 Mange tak, ser jeg frem til!

• #31   21. okt 2011 Hej racetour.
    Ang. afstemning ved danmarks flotteste scooter? - hvor blev den af?

• #32   21. okt 2011 Nyrup
    - Der var 50/50 Publikum og Dommer

• #33   21. okt 2011 Hvor kunne publikum stemme henne? for jeg fandt altså ingen steder hvor jeg kunne det?

• #34   21. okt 2011 der gik nogle rundt med stemme sedler og umidlbart efter blev de samlet ind igen....

• #35   21. okt 2011 Det vil jeg ikke mene værne proffessionel. - Ris der - Derfor.
    - I kunne måske istedet lave en stand til det, næste gang der skal holdes noget lign.

• #36   21. okt 2011 Synes ikke det er uprofessionelt. Der gik folk rundt og spurte om stemmer og folk der gik i pitten og fik folk op og stemme..
    Ja man kunne have lavet en stand, men jeg mener ikke det er uprofessionelt ikke at gøre det.

• #37   21. okt 2011 jeg stod der i 10 minutter så ingen stemme sedler heller

• #38   21. okt 2011 Der gik folk rundt de første 30 min

• #39   21. okt 2011 Jeg gik bla. Rundt med stemmesedler, tror jeg fik 25 stk og de røg hurtigt

Kommentér på:
Ellested RaceWeekend - Ris/Ros og resultater

Annonce