{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

ARW 1 - Ris/Ros {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude

MANGE tak for et kanon træf her i weekenden smiley

Alt i alt et kanon træf, men der er altid plads til forbedring. Så kom med din mening...!
Vi vil jo gerne gøre Skive RaceWeekend bedre og det skal vi bruge jeres hjælp til;)

Ellers håber jeg vi har et ligeså stort fremmøde i Skive den 1.-3. juli - Ses vi?

Vh. RaceTour Crew

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ARW 1 - Ris/Ros
  • #1   13. jun 2011 takker da også herfra smiley syntes også det har været en kanon træf, og thumps up for at i følger op på reglerne ang. sliders osv! syntes kun det eren god ide smiley og lød også til at de fleste blev overbevidst om dette smiley

Til forbedringer ang. foreslag, snakkede vi i vores camp om at motard's bliver mere og mere udbredt i sporten smiley og at der derfor kunne være sjovt at lave nogle konkurencer for dem alene evt. en klasse for motarder for sig på rullefeltet smiley
    Og evt. en cup for sig smiley

• #2   13. jun 2011 Virkelig et godt træf må man sige!

Mere er der ikke rigtig og sige for min side af - Keep it Up!

MvH.

• #4   13. jun 2011 Atter - Den står også på min liste smiley

• #5   13. jun 2011 syntes det var et rigtig godt træf smiley der var styr på det hele så et fedt træf smiley

• #6   13. jun 2011 Rigtig godt arrangement! - Som sidst.
    - Jeg kunne godt tænke mig at når i laver en tidsplan for hele weekenden på speedline, at den så også vil blive hængt op, et sted hvor ALLE kan se dem i stor format.
    - Så INGEN er i tvivl o´m, at der fx. er køremøde kl. 9.30 på banen. (så vi som eks. ikke skal til at råbe efter nogen som til ARW)

Ellers en rigtig godt træf. TAK DRENGE !

• #7   13. jun 2011 Som Attermann siger, toiletpapir, sæbe og håndklæder smiley

Super godt at reglerne blev fulgt til bunds, og at folk fik klippet armbånd for ikke at overholde dem ;).
    Syntes det hele foregik rigtig godt, og det var super godt smiley

Arrangørerne var også gode til at komme rundt til folk, og tjekke op på om alt var iorden, hvilket jo også er en god ting smiley

Kun ros herfra smiley

• #8   13. jun 2011 Hørte folk kom på banen på en stelracer uden sliders... Den holder jo så ikke rigtig?..

• #9   13. jun 2011 kalle: Der var ingen på banen uden sliders..

• #10   13. jun 2011 Jo det var der bestemt.

• #11   13. jun 2011 Hvis i hørte hvad michael sagde så var der folk på banen uden sliders af den grund at for det første havde alle udsolgt af dem, altså dem som solgte dem nede til træffet. og så var reglerne ikke rigtig forstået ordenligt ved alle.. men som michael sagde så fra næste træf skal det omkring sliders være helt iorden ellers er der ingen godkendelse

• #12   14. jun 2011 Bare rolig drenge.... Hoppers kone har styr på toiletpapir, sæbe, håndklæder og pølsevogn til Skivetræf......
    Vil gerne høre om der er opbakning til helstegt pattegris m tilbehør?
    Kan evt. skrive på Racetour.dk.
    Med venlig hilsen Sandie og Hopper

• #13   14. jun 2011 Hej,

Helt grundlæggende synes jeg det var et skide godt træf, men desværre var antallet af deltagere ikke så højt. Jeg var ikke klar over der var krav til nylon fra ejeren af banen, men troede udelukkende det var et krav fra Racetour og havde derfor troet der ville have været en mere afslappet holdning til de krav med nylon. Ikke at kravene er uretfærdige, jeg ville bare ikke selv forvente det var noget der kunne lade sig gøre over en gang - der blev jeg så klogere! Nu ved folk hvordan det kan/skal se ud, så nu er der ingen undskyldning til træffet i Skive.

Jeg er klar over folk har kunne se reglerne på forhånd, men hørte om et tilfælde, hvor jeg synes det blev håndteret forkert. Personen var mødt op helt uden sliders, købte armbånd alligevel og ville lige tænke over tingene. Gav op overfor opgaven med nylon og ville derfor gerne have sine penge igen, det var desværre ikke muligt.

Pga. de ting oplevede jeg en ret trykket stemning lørdag morgen, men det blev løst (formoder jeg da) og resten af weekenden var det hele rigtig lækkert smiley

Mvh Simon

• #14   14. jun 2011 Jeg syns som mange andre at det var et skide godt træf og der var styr på tingene fra racetour af.. der var self små fejl men nu er det også føste gang de køre en hel weekendt, men alt i alt super fedt træf

Dog syns jeg har de motardkøre burde snakkes lidt til da ikke køre ret pænt så at sige. har snakket mere flere som syns de er trælse .

• #15   14. jun 2011 rigitg lækkert træf alt i alt med styr på tingene osv. når det så er sagt vil jeg som lillebror dunk os sige at der burde snakkes lidt med nogen motard køre, som jeg forstår af et træf som ARW køre man for at have det sjovt og ikke for at vinde noget. jeg oplevede MANGE gange at blive overhalet af en bestemt motard køre som nærmest kørte folk af banen. ved ikke om han skulle nå noget men det virkede virkelig sådan. syns det er helt iorden at de træner osv. men dog kan man godt tage hensyn til (rookies)

• #16   14. jun 2011 Den eneste grund til at i ikke kan " li " motarderne er fordi det er dem i lægger mærke til.. alle de motarder jeg har set har altså holdt deres linje som de skulle og ikke været til fare for nogen, måske har der været en motard der kørte "vildt" men han køre på præcis samme måde som "dmu" Scooterne gør..

• #17   14. jun 2011 at overhale folk og nærmest trække ind i dem efter de lige er kommet forbi vil jeg ikke mene er hensynsfuldt smiley men vi kan jo ikke alle se det samme smiley

• #18   14. jun 2011 vil nu også mene at der blev kørt hårdt af nogen af de pitbikes, min oplevelse er at dem på scooterne passere med mere afstand, hvor de der pitbikes mangler kræfter til at trække ordentligt forbi

• #19   14. jun 2011 Jeg tror grunden til at i syntes motardene kører vildere, end scooterne er at i nemmere ligger mærke til dem på grund af støj osv, men det er også en anden kørestil, derfor tror jeg godt i kan føle det som om de kørte vildt, men alt hvad jeg har kunne se har de holdt deres linjer hele tiden.

• #20   14. jun 2011 Jeg er glad for at der kommer nogle meninger og holdninger frem... Men kan vi tage snakken om hvorvidt motarder kører vildere end andre i et andet forum, så vi holder dette til Ris og Ros til ARW ?

Tak for det gutter!

• #21   14. jun 2011 hopper! Den pattegris holder du til næste ARW! smiley for bliver nød til at køre hjem om lørdagen til skive smiley

Men racetour, ja det var et kanont træf, der er ikke så meget og sige der, og det er fedt og se at der ikke bliver kigget gennem fingerne med de regler der er blevet lavet!

• #22   14. jun 2011 syntes i der om lørdagen skulle gøre det mere klart hvad reglerne for stedet var/er fx hvor man må grille. det havde vi lidt problemer med. for først måtte vi ikke grille på gruset og fik afvide det skulle være på asfalten. der vi så gjorde det fik vi af vide af en anden vi skulle gøre det på gruset og ikke på asfalten. så istedet for at sige alle væk for banen vi kører om 30 sek. så brug tiden til at sige sådan nogle ting.
    ellers fedt træf. jeg hyggede mig sku. tomes up

• #23   15. jun 2011 Jeg synes det var et møg fedt træf! Langt mere seriøsitet blandt kørerne end hidtil. Virkelig fedt! Jeg er overbevist om, at når folket lige har vænnet sig til, at det ikke længere bare er en festival med benzin men at der er større fokus på race-delen, så vil deltager tallet stige smiley
    kun ros herfra. Og dog! Nøj, hvor var det irriterende at skulle gå HELE vejen rundt om, HVER gang. Byg en bro eller sådan noget.. Desuden, så mener jeg at "pit"bikes er til for en grund. Så længe det ikke er en hjernedød baneracer, så synes jeg godt der må trilles i pitten.

• #24   15. jun 2011 jeppe: Der er altid nogen som vil være træt af det. - så må i ligge jer et andet sted, for der vil ALTID være nogen som ikk kan "trille" !

• #25   19. jun 2011 Rigtig fedt træf, synes der var en god stemning for det meste. Dog synes de motarder er trælse deres kørelinie er så fjern fra os på scooter så de kommer til og ligge i vejen og blive en irretation, en hel anden side af sagen er hvad lavet de egentlig på banen? hvad har det med en scooter/knallert og gøre, er der en der kan svare mig på det.

Jeg siger ikke de skal udelukkes men måske der skulle laves tidsrum for hvornår scooter/knallert må køre og hvornår motarderne må køre

• #26   19. jun 2011 •Team Smadret Godt & Grundigt LandsByTossen•™ .

hvis du søger scooter træf så er det ikke racetour træf du skal til ..
    racetour er for alle derfor hedder der og race weekend og ikke scooter weekend ..
    hvad angår køretøjer på banen ..
    hver enkelt bike har sine egne køre eneskaber og ikke mindst har køren også meget at sige .
    og personlig syntes jeg det gør det hele meget sjover:)

• #27   19. jun 2011 Jeg er klar over det er race weekend, og jeg har heller ikke noget i mod de er på banen, jeg synes bare ikke dem der kører på de motarder pitbikes you name it har ret meget respekt for andre, om det så er kørestilen der gør det eller om det er bevist kan jeg ikke vide men nu har jeg bare oplevet både til træf 7000 og ARW at enten lukker de af så man er ved at fræse ind i dem eller også bremser de helt op inden svinget og så i det de ligger den ind i svinget får den fuld spade.

Men som sagt skal jeg ikke gøre mig klog på noget, da jeg aldrig selv har kørt på sådan en fætter , men jeg kender flere der er trætte af de motarder.

• #28   19. jun 2011 sån er det fra begge sider -- lad være med at gøre det mere end det er der vil altid være folk fra begge parter der ikke køre helt med hoved sån er det bare...

generalisering er en fandens ting

• #29   19. jun 2011 Ja og råden og hensynsløs kørsel er en farlig ting smiley

• #30   19. jun 2011 Motarder køre ikke rådent? Dem der køre motard har bare bedre styr over deres maskine så de kan "sno" sig ind hvor der er plads... Der er lige så mange "hurtige" scootere der køre samme stil

• #31   19. jun 2011 Du kan da have lige så godt kontrol over en scooter som en motard, og du skal da ikke komme og sige man ikke kan styrte på en motard bare fordi man kan sno sig (som du siger) bedre rundt i svingene

• #32   19. jun 2011 Selvfølgelig kan man vælte på en motard, det er ikke det jeg siger, forklare bare hvorfor i synes motarder køre mere "agressivt" som i siger

• #33   19. jun 2011 Vi kan jo diskutere her fra og til juleaften om hvem der ligger i vejen for hvem og hvem der kører i hvems kørelinie osv, jeg skriver bare at jeg synes de ligger mere i vejen end de gavner altså de er ikke lige så sjove og køre i mod som scooterne og der flere af mine venner der synes det samme.

Men jeg gider ikke snakke/diskutere om det mere, for alle folk vil alle dage have hver deres mening, dog synes jeg det rart der er kommet en klasse for gear maskiner til DHS nu hvor der er alle de andre klasser.

• #34   20. jun 2011 •Team Smadret Godt & Grundigt LandsByTossen•™ .
    nu er jeg godt nok blevet f træt af hvad du og DINE venner mener .. dermed sagt !!!kan du og dine venner ikke klare mosten til træf ja så find en anden hobby.

• #35   20. jun 2011 Den eneste grund til du er træt er mig er fordi du er som resten af scootegalleri. INGEN forståelse for noget og tror alt hvad man skriver er det rigtige.

Jeg skrev kun for og høre om der var en positiv løsning. Men som hver gang jeg snakker med racetour skal jeg svines til og behandles respektløs. Utoligt at voksne mennesker kan være så forfærdelige barnlige

• #36   20. jun 2011 Som skrevet tidligere hedder det ikke længere SCOOTER WEEKEND smiley deraf må man forvente at møde andet end tunede scootere på banen.. Tuder man over at der er nogen der kørere hurtigere end en selv skal man nok ikke blive i motorsporten da det sjovt nok gælder om at være hurtigst..

Og nu gider jeg ikke høre på at jeg er på deres side bare fordi jeg kører motard selv, har selv kørt scooter engang, og jeg er den eneste der kører motard i vores "camp" når vi er afsted...

Der skal være plads til alle ja, dermed også dem der kører stærkt lige så vel som nybegyndere, jeg er ikke selv den der kører hurtigst på banen, men vil man frem må man forvente lidt knups, længere er den ikke har selv været nede og ligge, men det hører med til sporten. sådan er den bare..

Jo der er nogle motarder der kører hurtigt og måske også lidt voldsomt.. men dem er der sq også på scootere.. motarderne er nok bare mere i øjenfaldende da de trods alt støjer på en anden måde og skilder sig lidt ud hvis man selv kører scooter..

• #37   20. jun 2011 Som sagt tidligere har jeg IKKE noget problem motarder hvilket alle sammen stadigvæk har overset, angående om det gælder om at være hurtigest eller have det sjovt er en delt mening mellem folk, nogen kommer for at køre stærkt og æde alle andre nogle kommer for ligge og "lege" på banen, alle folk ser forskelligt på tingene. Men det sjove er at folk misforstår ALLE former for forslag.

Jeg havde forstået jer hvis jeg havde skrevet, at motarderne skulle brænde op i helved og ser jeg nogle til næste træf sparker jeg dem af.
    Men det har jeg på intet tidspunkt sagt/skrevet, det er jer der vælger og misforstå og føle jer truet i stedet for og tage en snak om det.

• #38   20. jun 2011 Så Så gutter!

Jeg er glad for at i har nogle holdninger og meninger, men kan i så ikke diskutere det i en privat besked? Dette emne er oprettet for at høre folks meninger og ikke for at diskutere dem...

• #39   20. jun 2011 jo vi skal nok diskutere det et andet. BTW du har vel læst jeg synes det var et fint træf ?

• #40   21. jun 2011 Hej

Når man kører på en bane, er der altid forskellige synspunkter på hvordan man kører, vi(dem jeg var med) kører ikke for at køre nogle af, men for at træne og ligge og lege...
    Det vil ALTID være en dum kompination at smide nogle "uproffesionelle" og "professionelle" på en bane sammen, altså folk der har kendskab til at køre på en bane og folk der ikke har.
    Når det så er sagt, så har jeg selv kørt scooter i 3 år før jeg fik en Motard, og det er præcis samme linier man kører.

En anden ting er skide lækkert træf i fik stablet på benene, men folk der skal klage over ens kørsel kan de ikke komme hen og sige det til køreren istedet for at klage til racetour crewet, vi er trodsalt voksne mænd(kan godt være man ikke altid opføre sig sådan), men det ville da gøre dialogen en del bedre,

Halskov

• #41   21. jun 2011 Halskov hvis jeg kunne kende forskel på larkeringen på de motarder kom jeg gerne hen og sagde det pænt men jeg synes sku de ligner hinanden for meget til at jeg kan kende forskel på hvem der er hvem smiley

• #42   22. jun 2011 Sådan er det jo, vi kører med numre, eller letgenkendelige maskiner smiley

• #43   22. jun 2011 Jeg synes bare ikke de er så nemme at kende forskel på, men jeg koncentrer mig også mere om min egen kørsel at jeg ikke banker op i røven på ligepludselig.

• #44   22. jun 2011 uden at skulle lyde smart, men så er det større sandsynlighed for at det er omvendt, altså at folk der er vant til at køre på banen banker op i røven på en, fordi de ikke regner med at personen i den givne situation bremser op. det er set før, at folk med hurtige scootere, koncentere sig om hvem der er hurtigst ned af en langside og klodser bremsen dernede fordi de ikke kan køre hurtigt igennem svinget..

• #45   22. jun 2011 Nu det her så mit første år med træf da jeg ikke har haft bygget en bane før så jeg er ikke så vant til at køre rundt på en bane, men man kan jo være ude for uheldet smiley

• #46   26. jun 2011 Vi er mange om at bruge samme baneanlæg, og i forskellige `klasser´ nogle køre prof og andre for sjov, nogle har 10hk og andre har 20 eller mere og som i andre skriver vil der altid komme nogle i klemme, det man bare skal søger for at være i denne situration er overbærende og give plads til alle, for vi er der jo alle sammen af den grund at vi laver det vi brænder for smiley

Stor ros til alle for det, eneste minus jeg vil nævne er flok er nogle svin når de har været på toilet besøg. Der er da ingen der syntes det er hyggeligt at der er pis og papir der hvor man skal af med det, gem det til roskilde eller de andre festivaller smiley

• #47   26. jun 2011 En anden ting som der nok ikke kan gøres det store ved, andet end at sløjfe den, er at udkørslen over til græsarealet godt kan skabe nogle farlige siturationer når folk kommer blæsende rundt i svinget imo.

Kommentér på:
ARW 1 - Ris/Ros

Annonce