{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
305 visninger | Oprettet:

RaceTour's Træf's {{forumTopicSubject}}

hej fokens.

Det lyder som om i er mange der ikke tror på RaceTour kan få det op at køre og blive klar, hvis man først kigger på deres hjemme side kan i jo se at det virkelig er meget mere organiseret end alle de andre træf's,
hvilket jeg vil bakke 110% op om .

Jeg tror RaceTour arbejder på fuld knald for at få det hele op at stå for at vi kan komme afsted og tæske vores maskiner hvilket jeg syntes det er fedt folk vil bruge så meget af deres tid på det er jo ikke bare at sige jeg vil gerne leje den her hal eller den her bane en weekend der er jo mange ting der skal tænkes over.

Efter hvad jeg ser på deres hjemmeside og hvad jeg ser de skriver i diverse forums så sker der noget og jeg sysntes i folk skal bakke op om det og evt prøve at kigge deres hjemmeside igennem der står mange oplysninger osv.
istedet for bare at spørge om hvad der foregår så læs dog selv jeg ville miste kontrollen over det hele hvis jeg skulle stå model til alt det som i skriver til dem.

så vidt jeg er informeret skulle der være varme den hal hvor vi kører og hvor vi sover.
og der skulle være et ordenteligt udluftnings anlæg.

giv dem nu noget støtte folkens !!!

kig nu en gang her på deres side!!!
http://www.racetour.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RaceTour's Træf's
Kommentér på:
RaceTour's Træf's

Annonce