368 visninger
|
Oprettet:
DHS sprint {{forumTopicSubject}}
Hey SG!
Skal man have alle skjolde på eller må man godt mangle dem som jeg mangler forand sædet på min sonic?
apr 2006
Følger: 136 Følgere: 137 Scootere: 33 Emner: 156 Svar: 1.309
maj 2007
Følger: 68 Følgere: 70 Scootere: 6 Emner: 12 Svar: 210
aug 2006
Følger: 28 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 61 Svar: 14.675
jul 2008
Følger: 68 Følgere: 68 Scootere: 21 Emner: 121 Svar: 935
1 jeg har dem ikke.
2 jeg kan ikke montere dem for stelforstærkeren
aug 2007
Følger: 49 Følgere: 51 Scootere: 11 Emner: 213 Svar: 894
aug 2006
Det kan godt være at han får lov, men problemet ligger i at hvis nu han skulle placere sig i toppen er der nogen som godt kunne finde på at pive over at han mangler skjolde og så risikerer han at blive diskvalificeret
apr 2006
Følger: 136 Følgere: 137 Scootere: 33 Emner: 156 Svar: 1.309
I denne klasse kåres den hurtigste “almindelige” LC scooter.
Restriktionerne i denne klasse er følgende: sænket forgaffel, større bagfælg end original (dog er det tilladt at skifte fælge, så længe for- og bagfælg er samme størrelse), ændring af stel, forlænget motorophæng, wheeliebar eller generelt ting som giver sprint-fordele. Derudover skal der være monteret skjolde på scooteren (bart styr er tilladt). Dog skal det nævnes at hvis der mangler sidepaneler eller lign. så gør det ikke noget - det vi vil frem til er, at man ikke stripper scooteren fuldstændig for skjolde og andet for at mindske vægten og dermed opnå sprint-fordele.
- 70cc SPRINTER - LC
I denne klasse kåres den hurtigste LC sprinter.
Alle former for modifikationer som giver sprint-fordele er tilladt - der er kun to restriktioner som skal overholdes: der må ikke være monteret NOS/gas og scooteren må ikke være over 70cc
jul 2008
Følger: 68 Følgere: 68 Scootere: 21 Emner: 121 Svar: 935
I denne klasse kåres den hurtigste “almindelige” LC scooter.
Restriktionerne i denne klasse er følgende: sænket forgaffel, større bagfælg end original (dog er det tilladt at skifte fælge, så længe for- og bagfælg er samme størrelse), ændring af stel, forlænget motorophæng, wheeliebar eller generelt ting som giver sprint-fordele. Derudover skal der være monteret skjolde på scooteren (bart styr er tilladt). Dog skal det nævnes at hvis der mangler sidepaneler eller lign. så gør det ikke noget - det vi vil frem til er, at man ikke stripper scooteren fuldstændig for skjolde og andet for at mindske vægten og dermed opnå sprint-fordele.
Tror sku ikke det giver nogen fordele men stelforstærker er det under " ændring af stel " og skal jeg så køre mod sprinterne for så har jeg sku ikke en chance
aug 2006
Du må gerne ha' stelforstærkning på ..
DHS sprint