{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Mathias L
Mathias L
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12

Variomatic skift {{forumTopicSubject}}

ER det muligt at skifte vario på en neo's uden luftnøgle???

Jeg har hørt at man kan bruge en topnøgle og så holde igen med en skruetrækker, men hva faen ska man stikke skruetrækkeren ind i for at holde igen???

Svar ASAP!

Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Variomatic skift
  • Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    okt 2003

#1   12. okt 2003 I må virkelig gerne hjælpe mig hvis i kan??!?!??
    Jeg er iøjeblikket igang med at prøve mig frem men jeg tror det kommer til at gå ud over blæsehjulet :S

• Søren E
    Søren E Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Svar: 21
    #2   12. okt 2003 Du skal bruge en luftnøgle. Du ender bare med at smadre dit blæsehjul eller krumtap hvis du forsøger med andre hjemmelavede metoder.

• #3   12. okt 2003 du kan også pille blæshjul og -skjold a og holde imod der ovre fra..

• #4   12. okt 2003 Brug en stempel stopper, det tager ikke lang tid at skifte vario så, og du bliver fri for at pille ved blæse hjulet og skjoldet...

• #5   12. okt 2003 det er jo ikk alle der har en stempel stopper.. og den stempel stopper kan godt beskadige stemplet...

• #6   14. okt 2003 Sæt en svensknøgle i klemme i selve varioen.
    Drej på den med mange små kraftige slag med en topnøgle...

• Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    okt 2003

#7   15. okt 2003 Okay, nu har jeg fået sat Polini Speed Control på min neo's, og har strammet bolten helt igen...

Da jeg så skal til at testdrive den går den fucking 35km i timen og når jeg gir fuldt gas kan jeg holde imod med benene så den ikk kører... Det skal siges at den før kørte 50 og stabilt i optrækket....

Nu er den bare helt af H til i optræk og på toppen... Hva kan der være galt??

PS: lige et andet sprgsmål, når man tager motordækslet af sidder der lige før varioen en rund ting på ca. 5cm i radius med "vinger" på.. Det er ikk blæsehjulet er det?
    Anyways, da jeg drejede bolten af knækkede 1½ vinge på denne, kan dette have noget at gøre med fart og optrækket???

Mathias

• Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    okt 2003

#8   15. okt 2003 Okay, nu har jeg fået sat Polini Speed Control på min neo's, og har strammet bolten helt igen...

Da jeg så skal til at testdrive den går den fucking 35km i timen og når jeg gir fuldt gas kan jeg holde imod med benene så den ikk kører... Det skal siges at den før kørte 50 og stabilt i optrækket....

PS: lige et andet sprgsmål, når man tager motordækslet af sidder der lige før varioen en rund ting på ca. 5cm i radius med "vinger" på.. Det er ikk blæsehjulet er det?
    Anyways, da jeg drejede bolten af knækkede 1½ vinge på denne, kan dette have noget at gøre med fart og optrækket???

Mathias

• Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    okt 2003

#9   15. okt 2003 Okay, nu har jeg fået sat Polini Speed Control på min neo's, og har strammet bolten helt igen...

Mathias

• Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    okt 2003

#10   15. okt 2003 Okay, nu har jeg fået sat Polini Speed Control på min neo's, og har strammet bolten helt igen...

Mathias

• Mathias L
    Mathias L Tilmeldt:
    okt 2003

#11   15. okt 2003 Sorry for spam, men den gav en fejlmeddelse når jeg prøvede at "besvar indlæg" kan en admin ikk lige slette to af mine indlæg så der kun er en udgave af det, tak :=)

• #12   18. okt 2003 Prøv at skifte dine ruller...

Kommentér på:
Variomatic skift

Annonce