aprilia rally problemer {{forumTopicSubject}}
Hej.. Eftersom ingen gav respons på mit tidligere indlæg, håber jeg at ku få nogle svar her, og hvis ikke må man gå ud fra at ingen ved det :).. så nu må jeg håber at der er nogle med forstand på det, som falder over mit indlæg:
.. Hej folkens.. Har lidt problemer med min Aprilia Rally.. Når den er kold kan den godt tage et stykke tid om at starte, men den starter fint når den er varm... Og, når jeg kører så skal den have choker, ellers så dør den og går ikke over 30 kmt.. Men når den så skal stå i tomgang må den ikke få choker, for så går lortet ud :(... Nogen der ved hvad der er galt? har prøvet at dyse op fra 74-76, indstillet karburatoren, og det bedste resultat jeg er noget frem til er det her..
Ud over det har jeg selvfølgelig prøvet med karbusprit og renste karbu men intet hjælper..
Den har lige fået ny cylinder, tændrør og toppakningen.. Tændrøret gnister også godt. Nogen som har nogle forslag? Er selv løbet tør for ideer
okt 2005
Følger: 111 Følgere: 106 Scootere: 18 Emner: 354 Svar: 959
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 20 Svar: 135
tjek benzin ud/indgange.. (mht. når du kører) Du skal nok også indstille benzin og luftskrue.. sæt den op på støttefod og giv bundgas imens du drejer lidt på luft skruen. indtil den kører og lyder ren uden at hakke,,
derefter står dne måske af Helvede til i tomgang. så indstil tomgangs skruen lidt..
huske at bliv ved med karbusprit i benzinen...
tjek evt pakninger... toppakning har du.. tjek bundpakningen..
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 11
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 20 Svar: 135
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 11
aprilia rally problemer