{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
174 visninger | Oprettet:

Jog dør {{forumTopicSubject}}

Hey sg.
Min knallert har stået stille i det sidste halve år, indtil for 2 uger siden. Men nu når jeg køre på den, så lige når den starter siger den en høj skrigelyd/skrattelyd fra der ved variatoren.

Først troede vi det var bremseklodserne, der var rustet fast. Men så fandt vi ud af at, den siger lyden selvom den står helt stille.

Her de sidste 2 dage, der har jeg været rigtigt irriteret på den.

For jeg får fint gang i den, intet problem der. Men så pludselig dør den, så kan den ikke starte igen. Jeg træder og træder, både med og uden gas, men man kan bare høre den kommer i gang i et halvt sekund, men så dør den igen. Så får jeg endelig gang i den, så siger den den højeskrigelyd. Så dør den igen. Så kan den ikke starte igen. Så får jeg endelig gang i den, så siger den stadig den høje skrigelyd. Så jeg varmer motoren blidt op. Men intet sker. Så jeg prøver at køre den varm, og lige pludselig er det som om den siger et svup fra der ved variatoren, og så forsvinder lyden.
Nogle der kan forklare mig, hvorfor det her sker?

Og kommentarer som Jog sutter osv. bedes i udeholde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog dør
  • #1   5. mar 2009 Kan det være min kilrem?

• #2   5. mar 2009 den har moske ædt en låsering i stempel,en god måde og tjæk det på er at mærke udstødingsgassen,og er det så du er ved at brænde hånden ved at stikke hånden hend til røgen,ja så er det en låsering,det kan også være at fordi din jog har stået så langt tid at den har dannet kondens i lejerne så kan den abselut også pive helt vilt,det kan også være din startkobling der er pænt slidt det er den der sider bag din vario,prøv og tjæk om de 3 lejeruller er iorden,jeg har prøvet at nogle har fusket med noget der kunne ligne men virket ikke,den lød som om plejleleje var røget sig en tur.men når nu du af lige vel har alt det der skildt af så smør det op kan jo også være det der kan være galt,håber du kan bruge det god arbejdsløst smiley

• #3   5. mar 2009 Jeg siger mange tak. Men ja, der er jo til et par weekender.

Kommentér på:
Jog dør

Annonce