{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

bremselys {{forumTopicSubject}}

hey guys


ville lige høre hvordan laver man det med lyset. mit bremse lys lyser kun når mine bremser er presset over halvt ind altså næsten når hjulet er helt blokket

vil gerne have det sådan at det lyser selv om man kun bremser lidt

vil gerne fikse det her da jeg blev spottet af en betjent slap dog med en advarlse

på forhånd tak for hjælpen


Marc


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremselys
Kommentér på:
bremselys

Annonce