hotten køre ikk som den ska... {{forumTopicSubject}}
hey sg...
ved godt jeg har lavet en del emner efter hånden... men det er ikk alle som kigger i de gamle...
følgende er nyt eller delvist og funktionelt:
- nye membranplader (carbon)
- de to pakninger ved membran og studs
- tændrør (det gamle havde den rigtige farve)
- el-chokeren (brugt men hel og skulle gerne være funktionel)
- gummi-ring på kabu (er taget fra anden kabu)
- rullerne er forholdsvis nye (har ikk lige noget med sagen at gøre men what the fuck
)
- efter jeg smed tingene på kørte den som den skulle i max 2 km... men 4 taktede stadig alt for meget da den var kold... mere end den burde... men kørte godt igen da den lige var blevet lidt varm og stod os perfekt i tomgang...
- og nu når jeg ska til at køre når den er kold er den nærmest begyndt at springe nogle tændinger over... altså lige som om man bar drejer nøglen og tænder igen... dette gør den os når man slipper gassen og gir gas igen ved ca 20 km/t... og ka dårligt holde tomgangen...
- com on.. virkelig ingen som ved hva der er galt??
- en kami siger jeg ska prøve og lave en stelforbindelse mere... men ka ikk se hvorfor det skulle hjælpe når den køre perfekt efter den får et nyt tændrør??
- husk nu tændrørene har den helt rigtige farve når de blir skiftet...
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 20 Svar: 135
Tjek din cylinder. Lyder som om du har forholdsvis tjek på scootere... Prøv at tjek cylinderne og stemplet igennem for ridser..
jan 2008
feb 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Scootere: 2 Emner: 428 Svar: 6.213
denne cylle har jeg haft på før... kørte ubeklageligt...
jan 2008
har du prøvet at hælde sprit i benzinen? eller prøv at atg din karburator af og læg den i benzin / karbu sprit i et par minutter, og så på igen..
feb 2007
og køre med sprit ja...
jan 2008
Så prøv med dne stelforbindelse din ven har snakket om.. Synes bare det lyder mærkeligt, hvis det skulle være dne...
feb 2007
sidst jeg prøvede at rense kabu'en kørte den godt en aften... og så begyndte den ellers igen på dette...
har os fået af vide at statoren måske er begyndt at irre...
hotten køre ikk som den ska...