{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Casper S
Casper S
Tilmeldt:
5. jul 2004
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 21

Mislyd efter sprugettoppakning {{forumTopicSubject}}

historien: har netop fået Polini sport (cylle kit) monteret på min scooter (pgo pmx) og kører en meget kort tur, får turen bliver toppakningen utæt (det er en o-rings pakning, som ikke var monteret ordetlig) og man kan høre der kommer en masse luft ud mellem cylle og topstykke. men kører så hjem på den (meget langsomt, 200 m.)

Problemet: nu har jeg så fået skiftet toppakningen og fået samlet det hele. Nu siger den bare en meget underlig lyd, som om der er noget der rasler og den tar ikke ved før den kommer over 20 (og ved ikk hvordan den reagerer når den kommer over 40, da cylinderen jo er helt ny så har ikke fyret den af!)
det er som om den lige skal over et punkt før den tar ved, og så holder det op med at ´"skralde". Den skralder ikke når den står i helt tomgang, men bare den får lidt gas (står stadig stille) begynder den at rasle.. og det er meget tydeligt at høre!!

plz help guys!! hva er galt med min scooter??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mislyd efter sprugettoppakning
  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    jul 2004

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 21
    #1   1. dec 2004 rettelse:
    "kort tur, på turen bliver"

    Jeg kan ikke helt høre hvor lyden kommer fra.. det er også lidt det der er trælst!


  • Casper S
    Casper S Tilmeldt:
    jul 2004

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 21
    #2   1. dec 2004 hvordan kan den gå i stykker af at min scoot har kørt lidt tid unden toppakning!!


Kommentér på:
Mislyd efter sprugettoppakning

Annonce