{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

Ma R
Ma R
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 31

Diverse spørgsmål om Gilera Runner.. {{forumTopicSubject}}

Har som før skrevet købt mig en 45er runner lc fra fra 05. Gik forleden igang med a skille den ad for a rette lidt små fejl.
Har dertil lidt spørgsmål

1. Hvor mange liter er tanken på?

2. Den slange der går fra std udstødning og ind i motoren hvad er det? Nu hvor jeg sætter min gianelli go på skal den jo fjernes. Skal jeg lukke slangen a eller lade være åben?

3. Benzin måler virker ikke. Hvor plejer de a gå i stykker. Ved speedo eller er det en føler i tanken?

4. En fartbegrænser er det noget der virker og hvor skal man købe den for a få en der virker?

5. Synes lyset er utroligt dårligt på den kan man få bedre lys på den?

6. Vand temp virker heller ikke. Er der en termostat på den eller en følet et sted?

7. Det varme system til bene hvordan fungere det? Altså hvor kommer varmen fra? Synes sku ikke rigtig der kommer noget ud a min nemlig

Håber i gider svare på mine spørgsmål eller nogen a dem.

Forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diverse spørgsmål om Gilera Runner..
  • #1   10. nov 2008 Prøv at finde din model her og kik på tegningerne, måske det kan hjælpe dig finde de forskellige ting.
    http://www.easyparts.nl/choosesubmodel.php3?brandid=4&modelid=415&grouppath=0-968-1-m415

• #2   10. nov 2008 1: ?
    2: køler røres slangen ska bar fjernes...
    3: ?
    4: thansens virker fint og ubeklageligt...
    5: ?
    6: ?
    7: det kommer når vandet blir varmt... så opvarmer det luften den kommer forbi og så får du varm luft på benene...

• #3   10. nov 2008 1: 12 liter ( 12½ har jeg kunne få på min )
    2: Den slange er til katalysatoren, og når du montere anden udstødningen så skal den bare stoppes til OG IKKE FJERENES !!!
    3: Der skal du tjekke kablet om der evt er en løs forbindelse
    4: Thansen føre de samme som alle de andre:)
    5: Dårligt lys? det er H7 pære? samme som er i en bil;) på højre hånd når du sidder på den så med tommelfingere er der en knap som kan stilles på 3 punkter. helt til højre er sluk, i midten er positions lys, og helt til ventre er kort lyst. så på venstre hånd har en vippe knap som kan klikke op og ned, ned er kort lys og vises ved et grønt lys på speedometeret, klikker du den op tændes langt lys ( kan du kun hvis den knap vi har på højre hånd er slået helt over til ventre) og det vises ved at både det grønne og en blå lampe tænder
    6: Det er højssandsynligt føleren. ( plejer det at være ) måske er dit speedo defekt?
    7: Det er i en forstand ikke noget til benene;) det er når scooteren bliver varm så har du klogt med at åbne den så den kan få alt den varme luft ud og det er gør den nemmest ved at du åbner dem:)

Håber du fik svar?:)

Kommentér på:
Diverse spørgsmål om Gilera Runner..

Annonce