362 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med " Krumtap -"
Krumtap
Hej har en Gilera stalker jeg har skiftet tap i flere gange men har lige købt en tap til Gilera stalker men strålerne er for små ? Altså min variator køre på rundt på den men på den gamle gør den ik ...
Hej har en Gilera stalker jeg har skiftet tap i flere gange men har lige købt en tap til Gilera stalker men strålerne er for små ? Altså min variator køre på rundt på den men på den gamle gør den ik ...
Skrevet af: Frede M - 11. dec
Krumtap
Jeg har skifted krumtap på min hot til en athena race krumtap da jeg nu køre mere stage 6 sport pro mkll og Yasuni r men 21 ml karburator er der nogen der ved om jeg også burde skifte krumtaps lejre ...
Jeg har skifted krumtap på min hot til en athena race krumtap da jeg nu køre mere stage 6 sport pro mkll og Yasuni r men 21 ml karburator er der nogen der ved om jeg også burde skifte krumtaps lejre ...
Skrevet af: Magnus R - 3. aug
krumtap
synes min krumtap er slidt men ved ikke om det er nok til det er noget der skal skiftes med det samme
synes min krumtap er slidt men ved ikke om det er nok til det er noget der skal skiftes med det samme
Skrevet af: O.D - 5. maj 2024
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
- Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
- Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
- Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
- Reparation af udendørslys 1.002 kr.
- Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.
dec 2007
Følger: 28 Følgere: 30 Scootere: 17 Emner: 209 Svar: 1.237
Krumtap - Doppler S1R