Teknisk Spørgsmål Hjælp.. {{forumTopicSubject}}
Hejsa sg..
Har dette problem med min hot..
kan gå ud og starte den nu fyre seriøst til den og så efter nogen minutter så det lige som om den ikke gnister eller får benzin nok sådan siger den lige kort så køre den videre hvis jeg holder gassen og så bliver det ellers værre og værre og til sidst slukker den...
jeg har i forbindelse med jeg har leget med min knæk fået min stator ledninger til at smælte fast.. trak dem så af og så har den smæltet gummiet på den blå og sorte/lilla ledning..
nu er problemet så bare at jeg ikke ved hvad der er galt med maskinen har tjekket cylinderen idag der er ikke nogen som helst risser eller andet tegn på den er dårlig.. der er heller ikke noget med membranen har jeg også tjekket..
samme dyse som jeg havde på før jeg leget og der kørte den også helt vildt godt..
HJÆLP...
dec 2004
Følger: 40 Følgere: 38 Scootere: 10 Emner: 11 Svar: 28
dec 2004
Følger: 40 Følgere: 38 Scootere: 10 Emner: 11 Svar: 28
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 45 Svar: 427
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 64 Svar: 168
kan ikke lige se hvad min stel har med det at gøre ?? der er fuld stel på.. det her problem er først begyndt og komme efter jeg har leget med min knæk og dellorto karburator.. og jeg har en mistande om det var min tænding som var brændt meget af.. men er alligevel lidt i tvivl som i kan læse har tændingen jo en skade ?
Teknisk Spørgsmål Hjælp..