{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

Svinghjuls aftrækker til am6! {{forumTopicSubject}}

Hejsa! smiley
Vil lige sige, skriv kun hvis det er noget i VED noget om smiley

Kan ikke lige finde en svinghjuls aftrækker i thansen til en am6 motor, kan kun finde den på sgnc, men jeg vil gerne have den IDAG, så jeg kan komme videre med min rs'er! smiley
Har så tænkt lidt på om e svinghjuls aftrækker fra, fx. en sr50 ville passe? Altså bare en fra en minarelli? Nogle der har nogle erfaringer med det? smiley

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svinghjuls aftrækker til am6!
  • #3   1. jul 2008 Ja har godt nok set hele det sæt der, men bruger normalt ikke svinghjuls aftrækkere, laver bare hurtigt selv en, men det syntes jeg ikke helt jeg kan ved rs'eren! :-\
    Hvor bor du henne?
    Skal højst sandsynligt kun bruge den en gang jo, skal bare have tage svinghjulet af, og vil helst ikke have hele det sæt til at ligge, for skal højst sandsynligt ikke pille flere svinghjul af! smiley

• #6   1. jul 2008 der er desværre 126 km, så det er nok lige langt nok at køre for et svinghjul! smiley ÆV! Havde håbet en fra minarelli lige havde passet på! smiley
    Hmm, Må lige prøve at fuske mig lidt frem til en løsning så, af skal den jo! smiley

Tusinde tak, ja den er rigtig nice, og ikke mindst at køre på! smiley Det er skide sjov at køre på en lillle "motorcykel" smiley

Ellers må jeg lige høre om jeg kan få fat på en 125 ccm motor...

• #8   1. jul 2008 Må bare indrømme at jeg bedre kan lide rs50'erens design.. Vel og mærket denne årgangs design, syntes de nye design, både derbi, yamaha og aprilia's nye design er SÅ meget federe! smiley meeen, pengene...

Ja prøver lige i dag at lave lidt, og se om jeg kan få det af, ellers må jeg ty til motorcykel manden i byen! smiley

Fik at vide at vide af tidligere ejer at stel, bremser osv osv var lavet til 125 ccm motorcyklen, og at det kun var motor der var ændret for at gøre den lovlig til brug af 45! smiley

Kommentér på:
Svinghjuls aftrækker til am6!

Annonce