{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

spg vedr ophæng på derbi senda {{forumTopicSubject}}

hej! har prøvet og få blokken pillet af stellet, men den ene bolt vil bare ikke nogen vegne. har prøvet at slå på den, og prøvet at skrue en møtrik i på den ene side kun, men den rykker sig overhovedet ikke.
Er der nogen der ved om det virkelig kan passe det ikke er en gennemgående bolt som sidder på følgende billede
(det er en gammel senda fra omkring 99)

(link fjernet)

(link fjernet)

(billede taget fra begge sider)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spg vedr ophæng på derbi senda
  • #1   17. apr 2008 Regner med at det er en gennemgående bolt smiley den er bare lidt svær at få ud . . mig og en ven vi tog først en hammer og en træklods, og derefter fandt vi en metal stang ( et eller andet værktøj, ikk lavet til det smiley ) som passede ind, og så slog vi på den . . men evt. vær 2 når du skal gøre det, så er der en der løfter op i stellet mens den anden slår . . husk at stille den på noget . . det var ihvertfald sådan vi gjorde på min rmx smiley men bare glæd dig til den skal samles igen smiley så er den blot der PISSE IRRITERENE at sætte på igen smiley hehe

• #2   17. apr 2008 tør slet ikke tænke på at den skal samles igen også. smiley
    kunne heller ikke forestille mig andet end den er gennemgående, men bare mærkeligt den overhovedet ikke rykker sig smiley
    men må prøve med lidt mere vold så

• #3   17. apr 2008 Der skal slås til ! :b hehe
    vi ordnede det på en eftermiddag, og en formiddag smiley Incl cylle og udstødnings skift smiley så det er ikk så slemt igen . . smiley men jeg får ondt i ryggen af at tænke på da jeg stod foroverbøjet med rmxens stel trykket op til min brystkasse i en arm, og prøved på at få bagsvingeren til at passe med den anden :b haha

vil ihvertfald sige at det er godt klaret hvis du klarer det alene, så håber for dig at du får hjælp af en ven eller noget smiley

• #4   17. apr 2008 der er ikke noget en vinkelsliber ikke kan løse. så må jeg bare svejse lidt når den skal samles... smiley

• #5   17. apr 2008 ja nåede at skære min knallert helt i stykker..... det er faktisk lidt skidt

Kommentér på:
spg vedr ophæng på derbi senda

Annonce