{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Jakob Duus D
Jakob Duus D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10

Tænding på Typhoon! {{forumTopicSubject}}

Jeg har erhvervet mig en piaggio typhoon, som har været stjålet. (Jeg har papirer fra politiet på at den lovligt er min).
Der er ingen tænding på den - og det skulle der jo gerne være.
Tændingslåsen er blevet smadret. Jeg har bestilt en ny, men indtil da kunne én måske fortælle mig hvordan ledningerne skal sættes før der er tænding på.
Jeg ved at når rød og hvid sættes sammen så virker elstarteren, men ingen tænding. Den sorte(minus) og den grønne ved jeg ikke hvad jeg skal gøre med.

Derudover tror jeg at tidligere ejer har smadret tændspolen, er der en måde jeg kan måle mig frem til om den er ok?

Duus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tænding på Typhoon!
  • Jakob Duus D
    Jakob Duus D Tilmeldt:
    feb 2004

#1   18. feb 2004 Kom så... det må da være en der ved hvordan de ledninger skal sættes!

Duus

• Jimmi S
    Jimmi S Tilmeldt:
    nov 2003

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 93
    #2   18. feb 2004 hey Jacob. Har du en mail, for jeg tror nok at jeg har nogle diagrammer liggende der viser hele ledningsnettet i en typhoon.

• Jakob Duus D
    Jakob Duus D Tilmeldt:
    feb 2004

#3   18. feb 2004 Jeg har fundet problemet... det var min tændspole der var defekt. Den rigtige kombination var Hvid og rød sammen, og hvis man vil slukke motoren skal sort(stel) til grøn(tændingssignal). Fandt ud af det ved "prøv dig frem metoden" som dog er lidt farlig, idet jeg tilsyneladende havde ødelagt den første tændspole ved forkert tilslutning.
    Man tak for hjælpen jimmi, men det bliver ikke nødvendigt alligevel!

Duus

Kommentér på:
Tænding på Typhoon!

Annonce