{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

KATANA GIK DØD HER TIL MORGEN, fortsat {{forumTopicSubject}}

Opfølgning på denne tråd:
http://scootergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=791063

Jeg hentede min katana der hvor den døde i eftermiddags. Batteriet var fladt efter mine utallige forsøg på at starte den imorges så jeg var overladt til kickstarteren. VUPTI, startede i første forsøg og jeg kunne køre hele vejen hjem uden problemer.

Så spørgsmålet er om den ikke bare har været druknet??
hvis det er tilfældet rejser der sig et nyt spørgsmål, nemlig hvorfor den gjorde det. Den har lige fået ny udstødning (original) så det kan vel ikke være derfor.
Kan det være tændrøret der er slidt?
Det er det oprindelige der stadig sidder på og den har kørt 8700km, så det trænger vel til at blive skiftet?

Årsagen til at jeg gerne vil en forklaring nærmere er, at jeg skal til mekaniner med den en af de nærmeste dage og have skiftet bagdækket da det er så slidt og mørt at det ikke kan lappes mere. Og reelt set skal jeg pumpe den hver gang jeg kører forbi en tank for at den kan holde luft. Den holder ikke luft til mere end 7-10km af gangen.
Når jeg så alligevel indleverer den kunne det jo være rart at få fixet det der er med den når mekanikeren nu alligevel er igang.

Så kom med jeres bud og eventuelle spørgsmål så jeg måske kan komme det nærmere.

På forhånd tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KATANA GIK DØD HER TIL MORGEN, fortsat
Kommentér på:
KATANA GIK DØD HER TIL MORGEN, fortsat

Annonce