{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Hjælp til udluftning af r-setup kalib. {{forumTopicSubject}}

Ja. Jeg har nu været i gang med udluftning af den r-setup kaliber igår og nu også i dag. Og jeg kan ikke få det der så meget som minder om tryk i den.
Og jeg kan simpelthen ikk forstå det, for vi gik ud og udluftede min kammerats std kaliber på samme måde, og der funkede det bare.

Derfor begynder jeg så at tro at denne kaliber skal bruge en speciel metode - måske grundet at den har udluftningskrue i banjo bolten.
Allerede her er jeg mistænksom og tænker om de så har lavet en indløbs og udløbs bane i den lille banjo bolt, for hvis ikk der er det, er det ren logik for mig at væsken pisser ud af udluftningsskruen med det samme, da der er kortest vej.

Men okay - det jeg gør, eller det jeg plejer at gøre er.

Hælde væske i bremsemasteren - åbne udluftnings skruen, og så bare pumpe indtil der begynder at komme væske ud i fine stråler uden luft. Der efter lukker jeg, pumper tryk, holder grebet inde, og åbner så trykket forsvinder, lukker så igen og fortsætter indtil der kommer et ordentligt tryk.

Her kan jeg ikk engang få væsken til at komme ud i ordentlige stråler. Det drypper bare ud stille og roligt. Og når jeg lukker den og prøver at pumpe tryk kan jeg stå i hundrede år og en dag, uden at der sker det mindste.

Er der noget jeg gør forkert?

-Skovmand (skriver fra min kammis profil - da min egen er pt frosset - wops :P)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til udluftning af r-setup kalib.
Kommentér på:
Hjælp til udluftning af r-setup kalib.

Annonce