{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
411 visninger | Oprettet:

Paw E
Paw E
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Kloge hoveder kig her :P ang stator {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har en cpi der har haft lidt el problemer, men tror jeg har inskrænket problemet til statoren og tændings relæet, når jeg trækker bagbremsen for at aktivere tændings relæet kortslutter hele systemet, har koblet styrings ledningerne til relæet fra og kan nu starte ved at kortslutte de tykke kabel der går op på relæet så den må jo være defekt, det andet jeg er i tvivl om er at når svinet køre virker blinklys og instrumenter men, ikke forlygten og baglygten plus den lader ikke, det kan da kun være statoren ik? men den har jo strøm til tændingen "gnisten" får den ikke det fra statoren? er lidt forviret over hvad statoren giver strøm til.?. håber i kan fortælle mig det, mvh herfra. ps problemerne er nok opstået da jeg havede et næsten flat batteri og har startet den ved hjælp af et bil batteri og er kommet til i mørket at vende polerne forkert flere gange uden sikring i.. ja lort og lagkage, men som jeg ser det hedder det en ny stator og et nyt tændings relæ. smiley ville bare lige høre jeres mening før jeg punger ud.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kloge hoveder kig her :P ang stator
  • #1   15. feb 2008 prøv at kig til dit ledeningsnet?? for det med startor? det siger jo sig selv den bruger kun strøm til at starte motoren med ikke andet. der må være noget på dig ledeningsnet som ikke er sat orntligt til. tror jeg,

• Paw E
    Paw E Tilmeldt:
    feb 2008

#2   15. feb 2008 Hmm har købt en ny stator og nyt tændings relæ har ikke sat statoren på endnu men det nye sikrings relæ springer også sikringen ligesom det gamle arrg er til at få lange n***** af går lige det hele igennem igen.. smiley

• #3   15. feb 2008 prøv en størere sikring, der hvor der står 7,5 og sådan så sæt en 10 i

• Paw E
    Paw E Tilmeldt:
    feb 2008

#4   15. feb 2008 Nicklas u r tha man!! hehe fandt fejlen her for 5 min siden, det var baglygten der kortsluttede!! det fatter jeg bare ikke en bjælde af da jeg aldrig har rodet med den jeg har ikke engang skiftet pære på den, men korslutted det var den, og det problem fikser jeg om 15 min men nu skal jeg lige sidde ned og ha en sejers pils og en smøg smiley derefter skal den bare samles igen haha den er splittet rimeligt seriøst ad, og så var det bare en lam baglygte typisk mit held, men om et par timer fræser jeg derud af igen smiley tak for rådet med lige at chekke det hele igen smiley

• Paw E
    Paw E Tilmeldt:
    feb 2008

#5   15. feb 2008 Så er lortet samlet!!! wohooo!!

Kommentér på:
Kloge hoveder kig her :P ang stator

Annonce