1.194 visninger
|
Oprettet:
Skal min svømmer være fyldt med benzin {{forumTopicSubject}}
Jeg har en arreche 21mm kaburator. Min kaburator begyndte at løbe over. Så jeg tjekked min svømmer, den var halv fyldt med benz. Jeg fik den tømt, gav den sekund lim, og nu virker den tæt. Meen.. Nu gider den ikke tilføre benz ned i bundkaret. Piller jeg bunden af, løber det ud. Fylder jeg bunden op med benz og skruer på, flyder svømmeren. Og lukker af. Den kunne køre før (med halvfyldt svømmer) men nu kan den kun køre, så længe bundkarret er fyldt op (50 m.)
Skal jeg fylde svømmeren med benz igen, så den holder sig nede, da jeg har prøvet alt!?
Håber en eller anden kan hjælpe mig..
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 19 Svar: 70
okt 2004
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 149 Svar: 421
Men jeg har prøvet og lade den hænge, ved at pille karet af. Og benzen kommer fint ud. Men når jeg så holder den oppe med hånden (som jeg tror fungerer som når bundkaret er fyldt) så stopper den. Det er ligesom den ikke gider fylde benzin ned i det skide bundkar..
Der sidder en lille "spids" som trykker på svømmeren, som vist nok skulle bevæge sig når jeg giver gas, men det virker ikke...
Men er arreche i det hele taget godt??
okt 2004
mar 2004
Følger: 11 Følgere: 12 Scootere: 4 Emner: 312 Svar: 4.808
prøv istedet at tjekke din pakning i din karburator, det kan meget vel være den der er skyld i det!!!!!
okt 2004
Nu er jeg lidt mere med.. Fordi jeg troede det var ventilen som skulle trykke den ned for at den åbner. Men dvs når svømmeren sidder nedaf, så er ventilen også lidt nede, som gør at benzinen kommer ind i bunden. og når ventilen så er presset op, kommer der ingen benz....
Men den løb også over før, og det fik jeg så lavet med det sekund lim.. Bortset fra jeg ikk fik den startet igen ;D
Men mange tak for jeres hjælp, jeg vil prøve at se om det virker.. Go fredag, hygge....
jun 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 11 Emner: 5 Svar: 1.165
okt 2004
Skal min svømmer være fyldt med benzin