{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Louise C
Louise C
Tilmeldt:
22. jan 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Helt ny Piaggio Fly - startproblemer {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg håber I kan hjælpe. smiley

Jeg er helt ny i scooter verdenen, og fik lørdag min allerførste scooter - en Piaggio Fly. Men jeg kan simpelthen ikke få den i gang om morgenen. I går brugte jeg 20 mins på det, og det samme i går aftes da jeg skulle hjem. I morges måtte jeg helt give op da den helt gik ud for mig.
Jeg har haft min bror til at hjælpe mig i går, da han er ret ferm til den slags.

Jeg bruger elstarteren, og den siger de der "klik-klik" lyde som om den gerne vil starte, men starte gør den altså ikke.
Kickstarteren er så stram at jeg umuligt kan bruge den, jeg er ikke så stærk smiley

Er det normalt, at det skal være så svært i starten? Er det fordi den er ny? Den har kun kørt ca. 50 km nu.

Som sagt håber jeg I kan hjælpe, for jeg føler mig helt på bar bund.

Hilsen Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt ny Piaggio Fly - startproblemer
  • Louise C
    Louise C Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   22. jan 2008 Hej igen,

    Tak for svaret.
    Ja det var jo det jeg havde frygtet. Jeg havde håbet at det egentlig bare var ok fra starten.
    Da jeg var ude for at købe den gik den også ud for sælgeren, og de måtte kickstarte den i gang, men naiv og dum som jeg er, tænkte jeg at det nok var meget normalt, men det er nu irriterende at stå om morgenen og så gider den ikke starte. smiley

    Jeg må nok en tur derud igen.

    Hilsen Louise


  • #2   22. jan 2008 der er ikke andet at gøre end at køre ned til forhandleren, det kan ikke passe at den ikke vil starte,, så det må de kunne hjælpe med ,,

  • #3   14. jan 2011 er kickstarteren stram så er der noget galt! den skal glide lige så stille ned og tage fat samtidig

Kommentér på:
Helt ny Piaggio Fly - startproblemer

Annonce