275 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "% olie i"
Olie i udstødning
Hej Der render sort gammel, nok 2 takt olie ud af min udstødning på min kawasaki kx 80, da jeg tog den af for at den skulle males, det er den forreste lydpotte Hvordan får man det væk/ud
Hej Der render sort gammel, nok 2 takt olie ud af min udstødning på min kawasaki kx 80, da jeg tog den af for at den skulle males, det er den forreste lydpotte Hvordan får man det væk/ud
Skrevet af: peter k - 7. jun 2022
Olie i Kølevandet
hej knallert hoveder :) for cka 4 måneder siden lavede jeg min derbi senda 2015 til 6 gear. og jeg tror det var efter det, så er der kommet olie i kølevandet, og jeg har bare kørt med det. men så sk...
hej knallert hoveder :) for cka 4 måneder siden lavede jeg min derbi senda 2015 til 6 gear. og jeg tror det var efter det, så er der kommet olie i kølevandet, og jeg har bare kørt med det. men så sk...
Skrevet af: Frederik B - 14. nov 2021
Olie i luftfilteret
Hej er der en forklaring på der ligger en pøl olie i luftfilteret på min fars maskine. Kan jeg nøjes med at hæve nålen 2 hakker
Hej er der en forklaring på der ligger en pøl olie i luftfilteret på min fars maskine. Kan jeg nøjes med at hæve nålen 2 hakker
Skrevet af: Martin J - 10. dec 2019
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
jul 2005
Følger: 93 Følgere: 92 Scootere: 21 Emner: 88 Svar: 668
dec 2005
Følger: 46 Følgere: 48 Scootere: 12 Emner: 130 Svar: 2.779
mar 2005
Følger: 112 Følgere: 111 Scootere: 2 Emner: 306 Svar: 2.385
% olie i 4 gears..