{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Rensning af karburator {{forumTopicSubject}}

Har det problem at min karburator smider benzin ud af luft filteret

den gamle smed det ud af overløbs slangen men den her smider det ud af luftfilteret hvis jeg sætter den på side støtte ben nogen ide til hvordan man kan rense svømmeren og nålventilen ? for det er det eneste jeg kan se som et problem.. den nægter og køre med standart luft filter nu hvor det er vinter. Den vil kun køre med hebo skum filter. ?

nogen som har prøvet samme problem og som har et råd til hvad man lige gør. for synes det er dyrt og gå ud og give 1200 kr for en standart pgo karburator hvis man nu kunne gøre det på en anden måde ?

skal til at bruge den til og køre om natten så det er yderst vigtigt den ikke larmer derfor jeg skal have gjort noget ved den nu.

den har lige haft vinter problemer også så den har kørt med karburator sprit ca 2 måneder og efter den har fået det er den ene karburator efter den anden begyndt og smide benzin ud. har haft 3 forskellige på nu. er det virkelig det sprit som ødelægger svømmeren og nål ventilen ?

Håber en eller anden vil hjælpe ellers må man jo tag den hårde vej og købe en ny.

Tak for din opmærksomhed smiley

// NoFearDk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rensning af karburator
Kommentér på:
Rensning af karburator

Annonce