{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Start problemer.. HJÆÆÆÆLP {{forumTopicSubject}}

Hmm, er ved at være godt træt af min PGO Comet..
Købte den for ca. 4måneder siden og har ikke haft andet end problemer med den. Og nu har den holdt stille i omkring en måned :(.
Det startede en dag jeg skulle køre i skole på den, og pludselig "druknede".. Fik at vide af den lokale scootermekaniker at det var fordi at jeg ikke kørte med kabourator sprit.. Så det fyldte jeg selvfølgelig på.. Men det hjalp ikke en skid.. Så mente de at jeg skulle skifte tændrøret.. det gjorde jeg også.. Men hjalp heller ikke.. Så mente de at jeg skulle rense kabouratoren.. Det hjalp så en dags tid (kunne køre den hjem fra mekaniker).. men næste dag var den død igen.. Hva skal jeg gøre.. kan det være pga. af mit uoriginale luftfilter, at der så kommer snavs/vand ind i kabouratoren?? hAr ikke skide meget forstand på et selv
På Forhånd Tak..
Ps. Er GODT TRÆT af cyklebørsen (Mekanikeren) : (

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Start problemer.. HJÆÆÆÆLP
  • #1   10. feb 2004 du har vel ikke et power filter på så kan jeg da godt forstå det hvis du har det skal du sku smække det lovlige filter på i det her vejr....

• #2   10. feb 2004 hvis der kan komme vand og snavs i karbuen kan det sagtens være det.... ved ik om du har selvblander på eller om du blander olie i benzinen selv, hvis du selv gør det kan det være fordi der er for meget olie i benzinen, og så soder tændrøret så meget at det måske ik kan gniste, ellers så tjek din karbu igennen, om evt svømmeren er gået i stykker eller andre fejl..
    kan os være din simmering der sider skævt, gør den det kan den ik starte så er den hel død.. den sidder inde bag din vario... men prøv og tjeck det ud.. det eneste jeg lige kan komme på... håber du kan bruge det.!

• #3   10. feb 2004 Jo.. Jeg kører med Powerluftfilter.. Mener det er det største man kan få til cometen.. Der sidder en seperat tank til benzinen, så jeg skal ikke selv blande det.. Men vil da prøve at kigge lidt på det.. Hvor kan man evt købe et originalt luftfilter??

• #4   10. feb 2004 har du smurt dit filter med olie eller er det tørt som da du købte det

• #5   10. feb 2004 Hvis du siger den drukner kan det også være fordi nålen i karburatoren står for højt... så skal du muligvis have justeret den eller have sat en mindre dyse i, da det er den der bestemmer hvor meget benz den får...

• #6   10. feb 2004 ved ikke du kan sagtens kører med powerfilter det gør vi andre da så hvorofr ikek dig tror måske den kan få salst luft eller sådan noget hvad er din opsætning?

• #7   10. feb 2004 hivs det er et powerluftfilter på så er det dder for du skal køre med stand... på den smiley så skulle den gerne køre igen smiley

• #8   11. feb 2004 Som sagt har jeg ikke så meget forstand på det.. Men kan det have noget at gøre med at jeg kører med 3g ruller og så den tager for mange omdregninger.. Eller kan den godt tåle det??

• #9   22. feb 2004 nej jeg tror ikke det er dine ruller men hvad for en dyse kør du med for hvis den får for meget eller lidt så lyder det også som om den er ved at drukne smiley

Kommentér på:
Start problemer.. HJÆÆÆÆLP

Annonce