{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

Højre omdrejninger, ingen træk {{forumTopicSubject}}

Malossi MHR
C16
Dellorto 21mm
Malossi membran
Stage 6 Torque Control
Malossi std klokke

Mit problem er at uanset hvordan jeg indstiller den synes jeg ikke jeg får noget optræk. Har prøvet alt mellem 3.8 gram og 6 grams ruller. Med 3.8 grams lyder motoren godt og tager mange omdrejninger, men det er ikke som om koblingen får overført kræfterne. Optrækket er dårligt og topfart 50-60 km/t
Kan det være fordi jeg har Stage 6 kobling og std. klokke, at de ikke griber godt ind i hinanden? Der hvor bakkerne griber i klokken, er klokken fuldstændig glat hele vejen rundt, men skal det være sådan?

Har ikke så meget forstand på det med kobling, så lidt hjælp ville være kanon. Kunne det dårlige træk skyldes noget andet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afløbsrør i køkken skal skiftes 600 kr.
  • Service af garageport 540 kr.
  • Vinduespudsning af ca. 160 m² bolig 750 kr.
  • Opsætning af komfur og køleskab 590 kr.
  • Transport af fælge 500 kr.
  • Reset af 2 velux vinduer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højre omdrejninger, ingen træk
  • #1   8. dec 2007 din kobling samt klokke har samme mål ikk? altså 105 klokke + 105 kobling eller 107 af begge.

• #2   8. dec 2007 De her to:
    (link fjernet)
    (link fjernet)

Min rem er en smule slidt.
    Har prøvet med 5.5 grams ruller og std. trykfjeder. Der får den en ok topfart, men svagt træk. Hvis jeg så sætter strammere trykfjeder i kan den ikke trække den rundt med de tunge ruller, og får et vildt dårligt optræk.
    Men hvis jeg så sætter 3.8 grams ruller i, trækker den stadig rimelig dårligt, men tager passende omdrejninger.
    Jo svagere jeg indstiller trimfjedrene, jo bedre trækker den

Kommentér på:
Højre omdrejninger, ingen træk

Annonce