{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia RS50 hjælp
  • #1   30. okt 2007 Prøv at rens karburatoren?

Drukner den?

• #2   30. okt 2007 ja det kan jo være ALT andet end gnist og benz i tanken.. selvom der er gnist er det ikke sikkert at der er gnist på det rigtige tidspunkt

• #3   30. okt 2007 jeg vil prøve at pille karburatoren af imorgen.. er der noget jeg skal huske når den monteres igen?

• #4   31. okt 2007 du skal især være opmærksom på at du må ikke komme 2 takts olie i tanken da en rs 50 er utroligt følsom hvad det angår.hvis jeg på min som endda har tun kommer bare 2-3 procent i tanken(gjorde det under tilkørsel) af cylinder ja så kunne den slet ikke starte.så brug ikke olie i tanken.(kører dog selv med ca 1 procent olie i tanken)kører med stor cylinder.

og da jeg kender rs rimeligt godt kan du bare sige til så kan det være jeg kan hjælpe dig.(har også få dele som karb og tændspole-membran og så mon ikke det skal lykkes os at få den til at køre.
    men du er velkommen til at spørge-ringe-skrive.så du får lige en mail adr kim290971@hotmail.com
    ps kommer fra otterup på fyen så har nok ikke mulighed for at hjælpe dig på stedet.men vi finder ud af det.
    går selv meget op i rs 50 så jeg kender modellen meget godt.

Kommentér på:
Aprilia RS50 hjælp

Annonce