{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Mikael J
Mikael J
Tilmeldt:
22. aug 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12

APRILLA SR50 DITECH - Cylinderproblem {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Som overskriften siger har jeg problemer med min Aprilla sr50 LC Ditech.

Problemet er det at jeg blev nød til at skifte cylinder da den lille stumt til at holde udstødningen fast med, var knækket, på cylinderen.
Jeg kørte i T-Hansen for at købe en ny standart cylinder med stempel, pakning og ringe.
Efter lidt tid er det hele skiftet, og skal til at starte scooteren for første gang (skal lige siges jeg ikke havde kølervæske på endnu). Scooteren starter efter ganske lidt besvær, jeg lader scooteren køre i 10-20 sekunder, uden at give den gas, hvorefter jeg slukker den igen. Derefter hælder jeg kølevæske på, og går i seng. Dagen efter vil den overhovedet ikke starte. Jeg har tjekket alt igennem (tror jeg) det er gnist, den får benzin, ingen utætheder, stempelringe vender rigtigt, stempel har IKKE sat sig, pga manglende kølervæske. Hvad hulen kan der være galt ???????

Jeg er overhovedet ikke ekspert i scooter, faktisk helt ny til det, så et uddybende svar ville være behjælpelig, uden alt for mange "tekniske" betegnelser.

PS : Det eneste jeg har lavet ved den af "tun" er at pille skiven ud. Den har hele tiden kørt uden skive i, også efter jeg har skiftet cylinder, men nu vil den bare ikke starte igen.

Hurtig hjælp, ville være skønt da jeg står ogskal bruge den frem og tilbage på arbejde, som min eneste transportmulighed..

På forhånd tak venner !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  APRILLA SR50 DITECH - Cylinderproblem
Kommentér på:
APRILLA SR50 DITECH - Cylinderproblem

Annonce