{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Mads m
Mads m
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17

Problemer med ny cylle {{forumTopicSubject}}

Hey SG

Opsætning: New Zip 2001
Begrænsninger fjernet
Cylinder: Malossi Sport 70ccm, blev sat på igår
Karburator: Std 17,5
Dyse: #100
Udstødning: Technigas Silent Pro u/ begrænsning

Den ryger meget fra udstødningen, og når jeg giver mere end 1/3 gas har den svært ved at følge med.. den hakker og kører ujævnt.. kan godt rykke kort i gassen og så tagen den omdrejninger, men kan ikke holde den (så "dør" den bare)..
Er ret sikker på det er pga. for stor dyse, men ville bare lige være sikker smiley (er på arb nu, så kan ikke tjekke tændrør)

Men har også et andet problem.. når den står i tomgang og man giver langsomt gas så kan man høre en raslen.. den bliver mere utydelig når den kommer op i omdrejninger... Lagde mærke til at lejet til krydspinden med malossi cyllen var lidt bredere (altså selve "rullerne" er længere) og "går ud over" krumtappen, men passer i Ø, men kan det være den? og skal jeg bekymre mig om det?

Også noget andet.. når jeg kører og rammer et bump, så kan man høre en lille piven og man kan mærke at cyllen går lidt ud imens :S altså stopper med at trække, men kun i et splitsekund.. kan det være pga alt den benz som den får (måske bliver der slynget lidt ekstra benzin ned i cyllen et øjeblik?), eller måske lejet der fucker?

Hjææælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med ny cylle
  • #1   9. aug 2007 Hmm, det kunne meget godt lyder som om det er lejet, men jeg synes du skulle prøvet at tage din cylle af først, og så tjekke om plejlstangen er løs eller noget i den stil, og så lige rense stemplet og tændrøret, og prøve igen inden du går igang med at skifte lejer.

• #2   9. aug 2007 Det er altså også en ldit stor dyse, men den burde sq ikke pive sådan som du siger.

• Mads m
    Mads m Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 17
    #3   9. aug 2007 Den laver en "klikke" agtig lyd.. hvis det kan hjælpe

Kommentér på:
Problemer med ny cylle

Annonce