{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

tegninger til Cagiva Mito+Derbi GPR {{forumTopicSubject}}

Her er alt hvad I Derbi GPR /Cagiva Mito ejere mangler, for at kunne gøre arbejdet selv.
Tegningerne har jeg bl.a selv ledt i flere uger efter og har nu endelig fundet dem.

Min lokale Derbiforhandler flippede helt skråt, da jeg spurgte efter motortegninger over min Mito, da de KUN var forbeholdt de få autoriserede forhandlere samt diverse Derbi værksteder, så dem kunne han ikke hjælpe mig med, men ville gerne renovere den for mig til 550kr i timen i arbejdsløn. For gav han mig lov til evt. at købe tegningerne, så kunne han ligeså godt lukke sit værksted, sagde han, da alle så ville kunne gøre det selv. Sikke en gang vrøvl, der findes jo mange fjolser med 8 tommelfingre, så at tegningerne ville være tilgængelige skulle vist ikke skade det store for hans vedkommende. smiley
At man har tegninger over sit køretøj, betyder jo nødvendigvis heller ikke at man selv kan lave køretøjet og at alle værksteder ville lukke hvis folk købte Haynes kataloget over deres forskellige køretøjer....... sikke et fjols, i stedet for at være mig behjælpelig, så skulle han absolut puste sig op, det fjols!!!

Haha.... længe leve internettet!!!! ;D

Her er tegningerne og nu skulle det være en smal sag at skille/samle cyklen, da alt står tydeligt anført, ned til mindste skrue......

God arbejdslyst smiley

http://www.easyparts.nl/choosedrawings.php3?brandid=9&modelid=335&submodelindex=3&grouppath=-m335-s496

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tegninger til Cagiva Mito+Derbi GPR
Kommentér på:
tegninger til Cagiva Mito+Derbi GPR

Annonce