Sonic der delvis går ud! HJÆLP! {{forumTopicSubject}}
hey, jeg købte mig en sonic fra 01, som har kørt 5000 km. den kørte fint da jeg købte den osv. da en af mine venners far så ligger under min knallert mens jeg holder den på baghjul, for at varme en bolt op som sad fast fordi vi skulle ha det gamle central-støtteben af, så gik der ild i min knallert. der gik ild i mere eller mindre alt på min sonic, af det under sædet. vi fik ilden slukket hurtigt og kun nogle små ridser. nu har jeg det problem:
når jeg er ude og køre, så kan jeg køre i lang tid, og pludselig går min sonic ned i fart, og jeg kan hverken gasse op eller ned, og til sidst går den ud. nogle gange skal jeg kun køre en lille tur, så går den igen ned i fart og kan hverken gasse op eller ned. så når jeg prøver at tænde den igen, kan den måske lige komme op på de 2-3 km/t før den går ud - HVIS den ellers gider starte igen.
Synes det er rigtig ærgeligt da jeg lige har fået lakeret den, og en masse detaljer, og så virker den ikke som den skal. Jeg har prøvet at skifte tændrør & tændrørs hætte, men jeg står stadig med det samme problem.
Er der nogen der har nogle ide'er til hvad det kan være, eller VED hvad det kan være?
Den ryger ind til Stjerneborg Cykler på torsdag d. 12, og der satser jeg på de kan fixe problemet. Hvis ikke, må jeg tage jeres ide'er i brug, og håbe på der er nogen af jer der ved hvad det kan være...
Vær venlig at skriv hvis I har en ide eller ved hvad det kan være, ELLER har været ude for det sammen!
Hjæææææææææææææælp !
PS.: Kun seriøse forslag.
På forhånd tak!
Mvh.
Mathias P.
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 137 Svar: 4.182
ellers kan jeg ikk lige forstille mig andet?
måske bund og toppakningen som er blevet ristet? :S
er bare svært at forestille sig det sidste....
Sonic der delvis går ud! HJÆLP!