{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stille tænding på maxi?
  • #1   1. sep 2004 bestil et thansen blad med puch maxi.... det er vidst der i...

• #2   5. sep 2004 inde bag ved den runde blanke ting der sidder ved kaburatoren som der står puch på er der en rund plade som kan dreje rundt. Så vidt jeg lige husker er der på pladen der drejer rundt en lille dims der kører med rundt og når den rammer en dims over på den anden side så kommer der en gnist i tændrør'et ! og så skal det passe med at de 2 dimser går sammen så der kan komme gnist når stemplet er trykket helt frem. Dem skal du så vist dreje lidt på og sådan. Det er noget der nede ved den der runde skive der drejer rundt der hedder platinen.. mener det er dem 2 der går sammen når pladen har taget en rundte der hedder platinen... der er iværtfald noget dernede der drejer rundt og når det er drejet nogenlunde rundt så er der 2 metal ting der rammer hinanden og der kommer gnist i tændrøret! håber jeg kunne hjælpe selvom jeg ikke rigtigt ved hvad det hele hedder.. hehe

Kommentér på:
Stille tænding på maxi?

Annonce