{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

Ditech og Luftfilter {{forumTopicSubject}}

Hey
Her idag afmonteret jeg mit originale luftfilter ( Bare for sjov ), og jeg fik sq et lille chok ( Et fedt chok ), lyden var sq dejlig OGså trækkede den sq bare godt...
Jeg vil gerne have et KN filter, men jeg har hørt at man ikke må skifte Filter på en ditech pga. alt muligt...

Nogen er jer som har erfaringer med at skifte Luftfilter på en Ditech? eller bare ved at det virker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ditech og Luftfilter
  • #1   17. sep 2003 At skifte dit luftfilter er en dum ide... Lyden blir meget bedre, med din scootersydeevne bliver forringet! Men hvis man bare VIL ha' at andet luftfilter skal man sørge for at det er er uden nogle somhelst former for huller! Regnvand render ned i hullerne og ind i kaburatoren... Skaden er lang tid om at tage form men den skal nok komme.

• #2   17. sep 2003 Nu kører jeg uden filter og det går altså fint, det eneste jeg er bange for er at der falder ting ned i!
    Derfor skal jeg have et Powerfilter
    MEN
    Folk siger at man ikke kan sætte et på pga. at den får for meget luft, men den får jo MAX luft når der ikke er noget filter på?

syns ikke jeres agumenter hænger sammen...

• #3   22. sep 2003 du snakker virkelig med dig selv.... og du kan ikke bestemme dig... så jeg går ned til min forhandler og snakker med ham...

• #4   24. sep 2003 Tror malossi Red Sponge er en god ide istedet for powerfilter da det sidder i dit org luftfilter

Kommentér på:
Ditech og Luftfilter

Annonce