{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

START HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Dauws.

Min Piaggio NRG MC3 har stået stille i et godt stykke tid. Dette var grundet karburatoren, der blev skiftet til en ny standard karburator. Det skal nævnes at min kickstarter ikke dur og derfor har jeg været nød til at prøve mig frem med elstarten. Men den starter ikke, og dette er selvom jeg har brugt noget diesel starthjælp. Som jeg har sprøjtet ind i indsugningen, imens jeg har givet fuld gas.

En anden ting der også skal tages i betragtning er at jeg er i lavvande ang. batteri. Jeg kan højst holde min elstarter nede i to sekunder, så går den ud. Sidste ting er at der lige kommer svagt lys i speedometeret og den grønne knap, med langtlys også lige lyser svagt hurtigt.

Hvad skal jeg gøre?
prøver lige og skifte batateri

dauws igen i små sjoverter smiley Nu har jeg lige været ude og fryse mine fingre for at konstatere at det IKKE er grundet batteriet smiley Den gør præcis det samme.

Hvad skal jeg gøre hvis den er druknet eller prøv lige at forklar hvordan man starter den med en boremaskine ?

btw..jeg betaler mig gerne fra det. Hvis der er nogen fra århus området herinde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  START HJÆLP
Kommentér på:
START HJÆLP

Annonce