{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

SMT hakker og dør i høje RPM?? {{forumTopicSubject}}

Hej.
lige på det sidste har jeg haft et par problemer med min SMT, de fleste har jeg fixet, men nu er der kommet et nyt problem jeg ikke selv kan klare :S

ved ikke om de foregående problemer har noget med sagen at gøre. men nu får i dem lige.

1. problem - gaskablet knækkede, så det blev skiftet. efter det kørte den perfekt igen.
2. problem - gasspjældet satte sig. det fik noget WD40 og korn 500, så virkede det perfekt igen.
3. problem - for et par ugers tid siden gik min knallert ud, og ventede jeg 5 mins og løb den igang, så tændte den men kørte af lort i 2 min så kørte den perfekt igen bagefter? et par dage efter skete det igen, fik den igang igen med det samme, men den kørte af lort og kunne ikke tage rpm. så efter lidt tid i garagen kørte den godt igen. fandt dog ud af at ledninger lå i svømmede rundt i vand, så de blev tørret og isoleret, så nu kører den igen...
men den kørte ikke perfekt igen..m det er sidste problem.

NUVÆRENDE PROBLEM - efter jeg har isoleret ledningerne kørte den stabilt men dårligt. den går ikke ud mere ,og den starter hver gang.
for det første kan den ikke holde tomgang. den dør bare jeg hiver koblingen. for det andet hakker og sprutter den når jeg giver budgas i frigear, som om den dør i et halvt sekund og så tænder den igen.
ldet sker lige omkring 9000 rpm.
så når jeg sætter den i gear er den for det første svær at få over 6000 rpm, når den så tager fat ved 7000 rpm går den ud ved 9000 rpm, men tænder så igen ved 8500 rpm, det bliver den ved med, når jeg så skifter på i andet gør den det samme bare knap så meget, der kan den godt kører gearet ud, den sprutter bare lidt. 3. og 4. gear kører uden problemr??? :S

Mit forsalg til hvad det kan være er at det enten er svømmeren, membranen eller tændingen, hvis det er tændingen, hvad skal jeg så skifte?

Håber virkelig i gider give jer tid til at hjælpe mig.

MVH Jonas, undskyld stavefejl, kommafejl osv, men skulle gå lidt hurtigt. og undskyld den lange tekst, men forventer kvalificerede svar, så al information var nødvendigt.

ALLE svar er meget velkomne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SMT hakker og dør i høje RPM??
Kommentér på:
SMT hakker og dør i høje RPM??

Annonce