{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Trimfjedre fra thansen {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,

jeg sidder i skrivende stund, og irriterer mig grænseløst over jeg ikke kan få den kobling jeg har købt, til at virke som den skal.
Jeg har prøvet med de røde og de blå trimfjedre som fulgte med koblingen (stylepro). Begge disse var for stramme, og jeg prøvede derfor med fjedrene fra standard koblingen.
Med alle 3 slags fjedre kobler den for sent ind, og tager for mange omdrejninger før der kommer bevægelse i scooteren.
Jeg har fundet disse: (link fjernet)
De ser ud til at have et "bånd" mere end mine fjedre i standard koblingen. Kan det være min kombination og ruller og fjedre der har været forkert?
Altså, hvis jeg smider nogle slappe fjedre i, og nogle forholdvist lette ruller, så burde den vel tage så mange omdrejninger så snart jeg vrider på gassen, og koblingen vil gribe ud i klokken med det samme, eller hvad?
Håber nogen kan komme med en god forklaring smiley

mvh Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trimfjedre fra thansen
  • #1   2. okt 2006 Argh, det jeg ville med overskriften var egentlig, at jeg ville høre om nogle vidste om jeg kunne få trimfjedre i thansen som svarede til de grønne fra Hebo smiley
    På forhånd tak

• #2   2. okt 2006 hmm.. trimfjedre er til finindstilling... ligesom luftskruen efter du har omdysset... tror din trykfjeder er for stram..

• #3   2. okt 2006 Hmm, kan godt være jeg skal prøve at smide standard trykfjeder i så.

Hvis der er nogen i Hobro området der kunne tænke sig at drikke en pils og hjælpe med at indstille mit røde lyn en dag så giv lige besked. For jeg fatter det tilsyneladende overhovedet ikke selv.
    Den går i og for sig udemærket på toppen, ca. 105 på speedo, ved ikke om det er for lidt med en sportsopsætning?

Kommentér på:
Trimfjedre fra thansen

Annonce