{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Daniel W  J
Daniel W J
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Søger billede/diagram af/over fz50 var {{forumTopicSubject}}

Ja håber der er nogle meget behjælpsomme personer derude. Har nogle store problemer med at få samlet alt skidtet nede i variatorhuset på min fz50'er, hver gang jeg tror det endelig er lykkes og jeg trækker bagbremsen og træder på kickstarteren.. baaah, samme resultat som sidst, det der sker, er at kickstarteren ikke tager fat som den skal gøre når man trækker bagbremsen, og har tjekket kabler og alt sådan noget, så ved det er fordi at der enten er brækket noget dernede, eller blevet noget væk dernede.. eller fordi jeg ikke kan finde ud af at samle lortet.

Så håbede der var nogen derude som har en fz50 i lige kan gå ud og flå variatorskjoldet af og tage en masse billeder både fra huset men også fra bagsiden af variatorskjoldet.

På forhånd tak, jeg vil desuden også forsøge at få taget nogle billeder af hvor det ser ud når jeg tror jeg har samlet det rigtigt så kan i jo sige om det er forkert eller ej.

Ps, et diagram ville også være rigtigt najs.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger billede/diagram af/over fz50 var
Kommentér på:
Søger billede/diagram af/over fz50 var

Annonce