{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
127 visninger | Oprettet:

Ingen gnist på maxien...HJÆJP!!!! {{forumTopicSubject}}

Min maxi vil ikke lave gnist og jeg har skiftet alt ud i tændingen og et nyt tændrør ...men der er stadig ingen gnist...hva kan der være galt???PS. så er magnetdækslet en lille bitte smule skævt, men det er meget lidt....kan det ha noget at sige???....hvis der er nogle kloge hoveder derude et sted, må de MEGET gerne skrive til mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen gnist på maxien...HJÆJP!!!!
  • #1   22. jul 2004 kan være mange ting...du kan have sat det forkert til....på kondensatore....sker det tit at de ledninger der er skruet på for oven på kondensatoren ... de må ikke røre kanten på kondensatoren... eller lysspolen og kondesatoren har kontakt eller platinerne er stillet så forkert at de ikke åbner...! der kan sgu være meget galt,,,!

• #2   23. jul 2004 der er en der har sagt at jeg skal stille på tændingen....øh hvordan gør jeg det???jeg er ikke så god til det mekaniske...forresten jeg havde skiftet tændrørshætten...men platinerne laver heller ik gnist...det ska de jo for at tændrøret kan lave gnist, så meget ved jeg da selv...men I må meget gerne svarer

• #3   23. jul 2004 har haft det samme problem... men det var fordi at der sad en ledning på stellet.... DOH!!!!

• #4   1. aug 2004 så har jeg fået gnist og den starter første gang...tak for de mange gode råd alle sammen....

Kommentér på:
Ingen gnist på maxien...HJÆJP!!!!

Annonce