{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
277 visninger | Oprettet:

morten r
morten r
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Scooter dør når den skal køre HJÆLP. {{forumTopicSubject}}

Jeg er indehaver af en yamaha bws ng og er netop løbet ind i et underligt problem som jeg håber I kan hjælpe med.

Scooteren døde pludselig en dag og siden har det kun været muligt at have den kørende i tomgang. Når der gives gas kører den fem meter og så lyder det som om den ikke får noget at leve af og den dør. Jeg har haft kaburatoren skilt ad og checket for forstoppelse hvilket ikke kunne konstateres.

Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke er en haj til det her og det er også derfor jeg spørger her. Jeg håber der er en eller flere der har en ide om hvad der kan være galt. Kan det være benzinfilteret (hvis der altså er sådan et)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter dør når den skal køre HJÆLP.
  • #1   21. jul 2004 måske får den for meget luft? det har jeg været ude for, at luftfilteret ikke sidder ordenligt på og at den så fik falsk luft?

• morten r
    morten r Tilmeldt:
    jul 2004

#2   21. jul 2004 Det skal nævnes at den for 300 km siden fik ny cylinder og krumtap m.v. påmonteret ved et eftersyn hos en forhandler. Jeg har behandlet den efter reglerne om tilkørsel og har vel kun kørt en 30-40 km/t. Den har altså kørt fint i perioden derefter selvom jeg havde problemer med at den nogen gange gik ud når den stod i tomgang. Derudover kommer den med en mærkelig "SKRAK!" lyd når motoren stoppes. Det lyder som et eller andet der stopper med at bevæge sig.

• morten r
    morten r Tilmeldt:
    jul 2004

#3   21. jul 2004 Et andet problem den havde fra tid til anden var at den pludselig kun kunne køre 10 km/t selvom man gav gas... pludselig efter en 10 sekunder kunne den så igen. Jeg har på fornemmelsen at de forskellige hændelser hænger sammen.

Kommentér på:
Scooter dør når den skal køre HJÆLP.

Annonce