{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin Til Puch Maxi K...?
  • #1   28. aug 2006 altså hvis det en std puch så bruger du bare 95 blyfri og smider en sjat olie i..

• #2   28. aug 2006 jeg smider bare en sjat olie i min puch.. og den er tunet.. men jeg ved os ca hvor meget der skal i..

• #3   28. aug 2006 Brug en alm 95 ligesom alle andre, det nytter ikke at påfylde andre oktaner, olieblandingen skal være 2-2,5%, altså 20-25ml pr liter benzin. (100-125ml pr 5 liter.)
    Olien skal være semisyntetisk eller lign, og kan købes i mange forskellige varianter, du vælger en du syntes er til at overkomme og et kendt mærke er udemærket.
    Det er vigtigt at du ikke blander de forskellige syntetiske olie, altså fuld og semisyntetisk, dette kan fremskaffe "klumper" i blandingen så den går lidt ringe.
    Det er vigtigt at sørge for at der er olie (0, 22 liter) på gearkassen og ellers skal den bare behandles med omhu, vask den jævnligt og kom ind i de hjørner hvor du normalt ikke rammer ved en hurtig vask. Puds chromen og hold den pæn, meget mere kan du ikke gøre for den i sommerperioden.

JeppeJ

• #4   28. aug 2006 du skal bruge 2 dl olie til 5 litter benzin. olien skal bare være det biligste 2 takt olie. gear olien skal skiftes en gang om året eller hver 5000 km. køb evt noget det hedder motor rens eller nautilius og sprøjt på over hele knallerten skyl godt efter det tager alt olie og snavs

• #5   28. aug 2006 du er da vidst ikke egnet til at køre knallert hvis du ikke engang kan finde ud af at tanke man :S

• #6   28. aug 2006 Det er der da sgu flere i tråden der er. Man blander sit benzin med omhu, man slasker ikke bare en sjat olie i, efter forgodtbefindende...

• #7   29. aug 2006 Taaak For hjælpen alle Sammen
    Undtagen Buddi *Team T.F.B**** xx(

Kommentér på:
Benzin Til Puch Maxi K...?

Annonce