4G ekspert søges eller opmuntring... {{forumTopicSubject}}
Hey
så er jeg på røven (igen).
Det positive:
Jeg har fundet ud af hvor frigears kontakten sidder.
Det negative:
Mit krumtaphus er fyldt med metalspåner og kender ikke skadens omfang.
Ja så er jeg sQ på den igen.
Det startede med jeg havde et special cross kit, det ydede ikke nok så min far optimerede det lige stemplet en gang med at file huller i det så det mindede om et Highspeed stempel.
Efter megen foundring over hvorfor det bankede i motoren fandt jeg ud af at svinghjulet var gået løs, det blev opdagedet da der fløj gnister ud fra dækslet.
Nå men langt så godt. Jeg fik lortet monteret og tog en trilletur op ad vejen.
Efter et stykke gik den ud, farnens også. Jeg trådte lidt i kickstarteren og så sad den fast, FARNENS skreg jeg fordi jeg var overbevist om den havde sat sig.
Nå men af med lortet så kunne jeg se at bunden var knækket af stemplet og kilet sig fast i krumtaphuset.
Fuck mand!!! Men nu har jeg fået gravet stumpen ud og regner med det er clean. Men vil være sikker så vil have motoren trukket fra hinanden, gider fucking ikke holde på Lars tyndskidsmarker med motorproblemer!!
Men hvad fanden får jeg skilt det ad?
Gode råd?
Lidt opmuntring skader ikke.. Der er fanme lagt mange penge i den, ALT er nyt, kobling gear forgaffel your name it også sker så noget fucking lort
Jeg har kun kørt 75 km på den
Skal jeg opgive og finde en mere morderne knallert eller få samlet ymerhakkeren eller hvad?
På forhånd tak!
- Emil
P.s Se evt. Min sure ansigt i min profil..
feb 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 39 Svar: 542
4G ekspert søges eller opmuntring...