{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

Hjælp!!! ditech {{forumTopicSubject}}

ey drenge..

kan i ikke lige hjælpe mig lidt her med min ditech..

1. den røde lampe(injection check) bliver ved med at lyse når jeg har tændt scooteren.. skal den det?

2. sidder der egentlig en karburator på en ditech?

3. kan man montere powerluftfilter uden at der sker noget?

håber på nogle goe svar... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!!! ditech
  • #1   6. apr 2006 Ehn.. Nej, er ikke meningen at den skal lyse hele tiden.. Kun når du starter deb.. Altså, drej nøgle. brrmmmmmhh, og så el start !

Nej, ikke nogen karburator..

Ved ikke helt med power luftfiltret..- Men, mener atså godt man kan !

• #2   6. apr 2006 min gamle ditech lyste os bare hele tiden en overgang... men det gik over af sig selv...

og nej...

og lad vær med at skifte filter... den fejl gjorde jeg... køb den mhr insats istedet... els kommer der for meget skidt...

• #3   6. apr 2006 Den kan ikke holde til at få skiftet filter, medmindre du opdaterer styreboksen.

• #4   6. apr 2006 tak for svarene... men ved nr 1 mente jeg kun indtil at jeg startede scooteren helt.. når jeg drejer nøglen bliver den ved med at lyse til jeg starter den... skal den det?

• casper c
    casper c Tilmeldt:
    mar 2004

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 18
    #5   6. apr 2006 den røde lampe skal ikk lyse få det hellere undersøgt med det samme!!! og nej di-tech står jo for direct injektion technologi... og vis du prøver at sætte det på (luftfilteret) skal du nok have speciel lavet styrboks.. køb komplet tun der for du styrboks med der er programmeret til det...

Kommentér på:
Hjælp!!! ditech

Annonce