{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Vil ikke over 30-40 {{forumTopicSubject}}

Ja nu er det så 3 gang at jeg laver det her topic. Har fået mange foreslag, men ingen har virket endnu.

Min SFX vil ikke over 30-40 kmt. Ligeså snart den når 40, så hakker den på et bestem RPM tal, og kommer ikke videre.

Der sidder:

Simonini 47,6 (standard topstykke, da der ikke medfølger topstykke til denne cylle)

21mm Dellorto (110 dysse)

Multivar (5 grams ruller)

Simonini TT racing potte

kundo racing tap til 16000 rpm.

Den opfører sig PRÆCIST som en lovlig scooter der når dens max der somregel er et sted mellem 30-40. Der sidder stadig std CDI i, da den jeg fik fra speedline er mærkelig. Den kan godt stå i tomgang med den, men så snart jeg rør gassen dør den. Sådan gør den ikke med std. Med std CDI kan en SFX kører ca 70-75.

Min potte bliver fuldstænding indsmurt i olie efter at have stået i tomgang i 1 min. Har tænkt mig at fucke den olie pumpe, og proppe olie i benzinen istedet. Mit cylinder er også smurt ind i olie forneden. Kan det tyde på at pakningen i bunden af cylinderet er utæt? Der sidder helt nye pakninger i hele scooteren. Jeg kan heller ikke få den til at køre ordenligt med filter. Har prøvet med 2 forskellige, et af de vandtætte doppler nogle, og et billigt et fra topracing. Uden luftfilter kører den fint. Jeg skulle selv mene at luftskure og tomgansskrue står rigtigt. Der er godt riv i den indtil 40. En ting til, kan det virkelig passe at den bruger 5 liter benz, på ca 20 km?

Håber der er en der har svaret jeg leder efter.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke over 30-40
Kommentér på:
Vil ikke over 30-40

Annonce