{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
311 visninger | Oprettet:

sikring ved batteri på en nrg! {{forumTopicSubject}}

Hey SG!
Min nrg kører ikke for tiden! jeg har lige fundet ud af at der er en sikring, den der sidder ved + /- ved batteriet, er sprunget! et dumt spørsmål garanteret, men hvad gør den? er det den der gør min kværn ikke kører?
p.s det er en 7,5 amp, den ligner dem her: http://thansen.dk/product.asp?c=648450874&n=1199147562&pn=1223837467
Mvh Tore!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sikring ved batteri på en nrg!
Kommentér på:
sikring ved batteri på en nrg!

Annonce