dyse, karbu eller tændrør ? {{forumTopicSubject}}
Tjah, har efterhånden rodet med min ped i lang tid. og den vil bare ikke køre ordenligt!
- Fik af vide fra speedline at jeg skulle køre med dyse mellem 82 og 90 (ca)
opsætning:
-Polini:
-Polini Sport 70ccm
-Polini Manuel Choker
-Polini Membranblade
-Malossi:
-Malossi Fly Clutch (4300 rpm)
-Malossi Nåleleje ø10
-Malossi TC-Unit CDI
-Doppler:
-Doppler Endurance krumtap ø10
-Doppler Air System (chrom) (åbnet begge porte)
-Dell'orto:
-Dell'orto 19mm Black Edition (dyse 82)
-Top Performances:
-TP Nardo vario 4,5 g
-TP c4 Lejer
-NGK:
-NGK silikone hætte
-NGK tændrør B8HS
-Standard:
-Udstødning u. blindrør
-Membranblok
-gearing
-studs
-og et par andre småting
da jeg kørte med std karbu. altså 12 mm kørte den perfekt. men da jeg udskiftede den med en 19 mm kan jeg bare ikke finde dyse punktet. tændrøret er helt sort (for meget benz) uanset hvilken dyse jeg prøver mellem 75 og 100.
Og så i går sagde en at jeg skulle prøve med et B9HS tændrør for højere varmegrad. Men det hjælper ikke..
Håber i kan hjælpe!
Mvh kristoffer
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Scootere: 3 Emner: 41 Svar: 185
dec 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 2 Emner: 139 Svar: 974
dec 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Scootere: 2 Emner: 139 Svar: 974
dyse, karbu eller tændrør ?