{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Mike H
Mike H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

ringe på CPI Oliver {{forumTopicSubject}}

Hej.

jeg har et letter problem med at få pillet ringene på min CPI Oliver. jeg ved godt hvor de sidder osv, men på selve skjoldet sidder der bag kickstarteren en bolt som er helt blank. har ingen anelse om den har nogen betydning, men hvis jeg fjerne de små skruger som der nu sidder, så er det ligesom skjoldet stadig sidder pænt fast. nu ved jeg godt at CPI ikke har den mest positive omtale herinde. men hvis folk ikke kan hjælp og kun skriver 'smidt lortet ud osv' så lad vær med at poste smiley

ville ihverfald være en stor hjælp hvis nogen kendte til den skide bolt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ringe på CPI Oliver
  • #1   12. jan 2006 er slet ikk med på hva du mener.. og nej, cpi er ikk noget lort. det er en god nok knallert..

Du skal bare skrue kicksterter skjoldet af. og så pille varioen af.. så er skiven taget.

Hvis der sidder en blank skrue er det måske en form for knæk skrue.. så skal du enten

Borer den ud
    Tage den af med en låsetang
    eller sjejse en møntrik på og så pille den af..

• #2   12. jan 2006 hvis skjoldet stadig sidder pænt fast..

Det er helt normalt. det er fordi den spænder i styrene. Du skal bare tage en gummi hammer og daske på højre side af skjoldet og så hive ud imens..

• #3   12. jan 2006 den bolt skal du skrue ud.... den holder også på skjoldet...

• Mike H
    Mike H Tilmeldt:
    sep 2005

#4   12. jan 2006 var det jeg frygted. men hvor filan kommer man ind til den med en evt tang eller noget. den sidder jo ret dybt inde i selve skjoldet?

• Mike H
    Mike H Tilmeldt:
    sep 2005

#5   12. jan 2006 "er slet ikk med på hva du mener.. og nej, cpi er ikk noget lort. det er en god nok knallert.."

bare fordi jeg har læst en del posts hvor folk spørg til CPI angående forskellige ting, og der altid en eller anden som skal svine CPI til. derfor kunne jeg ligeså godt skrive at jeg ikke gider at se sådan nogen folk poste på min post smiley
    synes også selv at CPI er en god scooter.

• #6   12. jan 2006 det er en unbrauco skrue... samme størelse som de små....

• Mike H
    Mike H Tilmeldt:
    sep 2005

#7   12. jan 2006 nu mener jeg den blanke bolt som sidder bag kickstarteren :)=

Kommentér på:
ringe på CPI Oliver

Annonce