345 visninger
|
Oprettet:
ringe på CPI Oliver {{forumTopicSubject}}
Hej.
jeg har et letter problem med at få pillet ringene på min CPI Oliver. jeg ved godt hvor de sidder osv, men på selve skjoldet sidder der bag kickstarteren en bolt som er helt blank. har ingen anelse om den har nogen betydning, men hvis jeg fjerne de små skruger som der nu sidder, så er det ligesom skjoldet stadig sidder pænt fast. nu ved jeg godt at CPI ikke har den mest positive omtale herinde. men hvis folk ikke kan hjælp og kun skriver 'smidt lortet ud osv' så lad vær med at poste
ville ihverfald være en stor hjælp hvis nogen kendte til den skide bolt
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 18 Scootere: 7 Emner: 19 Svar: 295
Du skal bare skrue kicksterter skjoldet af. og så pille varioen af.. så er skiven taget.
Hvis der sidder en blank skrue er det måske en form for knæk skrue.. så skal du enten
Borer den ud
Tage den af med en låsetang
eller sjejse en møntrik på og så pille den af..
dec 2005
Følger: 17 Følgere: 18 Scootere: 7 Emner: 19 Svar: 295
Det er helt normalt. det er fordi den spænder i styrene. Du skal bare tage en gummi hammer og daske på højre side af skjoldet og så hive ud imens..
jan 2004
Følger: 19 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 54 Svar: 616
sep 2005
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
sep 2005
bare fordi jeg har læst en del posts hvor folk spørg til CPI angående forskellige ting, og der altid en eller anden som skal svine CPI til. derfor kunne jeg ligeså godt skrive at jeg ikke gider at se sådan nogen folk poste på min post
synes også selv at CPI er en god scooter.
jan 2004
Følger: 19 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 54 Svar: 616
sep 2005
ringe på CPI Oliver