{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
229 visninger | Oprettet:

camilla k
camilla k
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Problemer med gashåndtaget {{forumTopicSubject}}

Vi har lidt(altid faktisk) problemer med min knallert, og så rådede en ven mig til at spørge om hjælp herinde.

Det drejer sig om en Suzuki FZ 50

Problemet er at vi simpelthen ikke kan starte knallerten. Den gik ud mens jeg kørte på den for en måned siden, og vi har kunne starte den engang efter en lang sej kamp.

Min far han har næsten tjekket alt, og så vidt vi kan se, så er det i gashåndtaget eller dets kabler den er gal med. Simpelthen fordi vi ikke længere kan dreje denne rundt uden at skulle lægge godt med kræfter i. Min far har så prøvet at tage det "skjold" som kablet er under af, for at tjekker om det nu også fungerer som det skal.

Nu er det at min viden om knallerter og deres dele er lille. Men ihvertfald så de to "ting" kablet sidder fast i, de drejer og det de nu skal.

Kan det være inden i der er noget galt med den?

Vi er ret sikre på at det ikke er motoren den er gal med, for den er næsten lige blevet renoveret...

Håber nogen forstod lidt af min ret kryptiske forklaring og måske kan komme med et bud på hvad der kunne være galt...

Det var lidt nemmere da jeg havde min Puch Maxi, for den kendte min far, men han har ikke selv haft en Suzi som knægt og har derfor ikke rodet med den, som man nu engang gør...

Og jeg... Det er vist tydeligt at begrebbet teknik endnu ikke er en del af mit ordforråd hvad angår min knallert...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med gashåndtaget
Kommentér på:
Problemer med gashåndtaget

Annonce