162 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hot cylinder på"
Nyt cylinder på hot 50
Hey SG Sagen er den jeg lige har sat et malossi sport 50ccm cylinder på, efter jeg har sat den på vil den slet ikke trække, prøvede at give fuld bundgas hvor den kun lige kunne ramme 10 km/t. Hvad...
Hey SG Sagen er den jeg lige har sat et malossi sport 50ccm cylinder på, efter jeg har sat den på vil den slet ikke trække, prøvede at give fuld bundgas hvor den kun lige kunne ramme 10 km/t. Hvad...
Skrevet af: Haris N - 11. aug 2021
Hot cylinder
Imorgen skal jeg have et R-setup green top 50 cc på min scooter:-) - nu er opsætningen ingen begrænsninger i vario tragt og Luftfilter og Proma legal udstødning:-) - jeg kører med 84 dyse nu, hvor ...
Imorgen skal jeg have et R-setup green top 50 cc på min scooter:-) - nu er opsætningen ingen begrænsninger i vario tragt og Luftfilter og Proma legal udstødning:-) - jeg kører med 84 dyse nu, hvor ...
Skrevet af: Jacob C - 10. nov 2013
Hot cylinder på neos
Kan man uden nogen form for tilpasning bruge en pgo cylinder på en Neos?
Kan man uden nogen form for tilpasning bruge en pgo cylinder på en Neos?
Skrevet af: Allan R - 20. jan 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 218 Svar: 678
sep 2003
Følger: 71 Følgere: 78 Scootere: 8 Emner: 242 Svar: 995
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 3 Emner: 62 Svar: 1.326
jul 2003
Følger: 112 Følgere: 117 Scootere: 62 Emner: 491 Svar: 11.603
Ssm (og andre morini motore) kører med ø41mm istedet for de normale 40mm i boring...
Og det vil sige slaglængden er ændret..
Men du kan bruge cylle fra Katana eller Sr50 Morini, eller AAprillia Haban Custom...
hot cylinder på ssm?