{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

brian b
brian b
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 20

råd om tun. 80-90km/t {{forumTopicSubject}}

Jeg har en area 51 med et "cylinder kit for scooter 70 cc minarelli horizontal" det for den til at rende 115 km/t indtil videre har ikke rigtigt prøvet at køre hurtigere men jeg ved den kan smiley .. Men 115 km/T eller derover er for meget for min smag så jeg regner med at at smide et mildere tun på som kan få den til at køre omkring de 80 km/t..
Har i nogle forslag til et godt tun der opfylder mine kriterier??
ps. forresten så skal det være vandkølet (area 51 jo smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  råd om tun. 80-90km/t
  • brian b
    brian b Tilmeldt:
    maj 2004

#1   22. maj 2004 jeg har ikke den vilde forstand på tun så du må gerne skrive lidt mere.. smiley

• brian b
    brian b Tilmeldt:
    maj 2004

#2   22. maj 2004 jeg har ikke den vilde forstand på tun så du må gerne skrive lidt mere om tunet og hvor man kan købe det.. smiley

• #3   22. maj 2004 Hmmm.. Vis du skal have et sport kit synes jeg det skal være malossi, det har jeg ihvertifald hørt der er bedre en Polini sport! Men ved ik om det får den til at rende 80-90 og om det giver et rimelig optræk og sådan!! smiley Men vis misser tror at det vil få den til at rende 80 så vil jeg anbefale Malossi Sport, vis man kan få det som LC...

• #4   22. maj 2004 (link fjernet)

Kør ned til cylinderen der hedder: Malossi Sport 90 cc.... (eller sådan noget)

• brian b
    brian b Tilmeldt:
    maj 2004

#5   22. maj 2004 jeg tror det er lidt for kraftigt eller hva?

• #6   22. maj 2004 Hmm.. Det tror jeg ikke! Har hørt at sport kittet kan køre med en normal krumtap uden at ødelægge den, men selvfølgelig vis du vil være sikker så skift krumtap!
    For kraftigt? Tror kun den cylinder kan få den op på 80-90..! Men det kommer også an på hvad du ellers har på din scooter!???

• brian b
    brian b Tilmeldt:
    maj 2004

#7   22. maj 2004 jeg har en tecnicas basic udstødning (eller hvaordan det nu staves) + en større karb. en den org. Kan ikke lige huske hvad den hedder..

En anden grund til at tunet ikke skal være for stort er at startmotoren skal kunne trække den når den er kold..

• brian b
    brian b Tilmeldt:
    maj 2004

#8   22. maj 2004 jeg har en tecnicas basic udstødning (eller hvaordan det nu staves) + en større karb. en den org. Kan ikke lige huske hvad den hedder..

En anden grund til at tunet ikke skal være for stort er at startmotoren skal kunne trække den når den er kold..

Kommentér på:
råd om tun. 80-90km/t

Annonce